۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85373185
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار تهران: رویداد جام جوان در امیدآفرینی جامعه نقش بسزایی دارد

شهرری - ایرنا - معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی "جام جوان پهلوان" باقر شهر علاوه بر تاثیر خوب ورزش بر سلامت روح و جسم، تاثیر بسزایی در استعدادیابی، پرورش پتانسیل ها و امیدآفرینی در جامعه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، محسن نایبی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران که در باقرشهر شهرستان ری در جریان است، اظهار داشت: در دولت مردمی سیزدهم برپایی عدالت اجتماعی یکی از اولویت هایی است که به صورت جدی پیگیری می شود.

وی با اشاره به برگزاری موفق بزرگترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران در باقرشهر افزود: برقراری عدالت اجتماعی در حوزه ورزش با تقسیم عادلانه امکانات باید لحاظ شود و امروز شاهدیم در این رویداد بزرگ ورزشی باقرشهر موفق شد با استفاده از امکانات شهری با محوریت شهرداری و مشارکت اداره ورزش گام های مهم و اساسی در توسعه ورزش بردارد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده جام "جوان پهلوان" با حضور پنج هزار ورزشکار از سراسر استان تهران برگزار می شود و حضور پرشور ورزشکاران و ورزش دوستان در این مسابقات نشانگر موفقیت طرح است.

نایبی با اشاره به پرورش روحیه پهلوانی در این رویداد تاکید کرد: حوزه ورزش به گونه ای است که پرداخت هر هزینه ای در آن به مثابه سرمایه گذاری است و جوان و نوجوانی که به سمت ورزش حرکت کند از موضوعات دیگر و تفریحات منفی که معضلات اجتماعی بسیاری را در پی خواهد داشت، دور خواهد شد که دستاورد بسیار بزرگی است.

رویداد فرهنگی و ورزشی با عنوان "جام جوان پهلوان" با حضور پنج هزار ورزشکار استان تهران در این شهر از پنجم بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۹ بهمن ادامه دارد.

این مسابقات در سه سالن و ۲۵ رشته ورزشی برای آقایان و بانوان در سه سطح برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha