۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۱۵
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85373376
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

برخی گردنه‌ها و مسیرهای ارتباطی همدان درگیر کولاک شد

همدان-ایرنا- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: هم اکنون شاهد بارش برف در ببشتر مسیرهای ارتباطی استان و همچنین کولاک در بعضی گردنه ها و راه ها هستیم.

جواد نگاهداری پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس اعلام راهداران هم اکنون در گردنه های اسدآباد، نورآباد نهاوند و گرمک رزن در استان همدان علاوه بر بارش برف، پدیده کولاک نیز به وقوع پیوسته است.
وی اضافه کرد: در آزادراه همدان-ساوه، ملایر-همدان و ملایر-اراک نیز کولاک گزارش شده؛ ضمن اینکه در برخی مسیرهای کوهستانی استان پدیده مه نیز گزارش می شود.

این مسوول با بیان اینکه راهداران با همه توان خود مشغول برف روبی و نمک پاشی به منظور جلوگیری از انسداد راه‌ها هستند گفت: در بیشتر مسیرهای ارتباطی همدان هم اکنون برف در حال بارش است اما با تلاش راهداران تمامی راه های شریانی و اصلی همدان به جز محور گنجنامه-تویسرکان که به طور فصلی مسدود است، باز هستند.

نگاهداری توصیه کرد هموطنان از سفرهای غیرضروری به این استان خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر در خدمت مردم هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان با تاکید بر اهمیت مساله سرعت در فرایند خدمات‌رسانی‌ به شهروندان و رانندگان عبوری از راه‌های استان در جریان بارش برف گفت: اطلاع‌رسانی به موقع و همراهی رسانه‌ها باعث مدیریت بهتر سفر و ترافیک در راه‌های استان شده است.

استان همدان داری حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha