۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85372170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهداری: راه‌های همدان لغزنده هستند، رانندگان احتیاط کنند

همدان-ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: با توجه به شروع بارش پراکنده برف و برودت هوا راه‌های استان لغزنده هستند و تردد در آنها باید با احتیاط بیشتر صورت بگیرد.

جواد نگاهداری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به جز همدان-گنحنامه-تویسرکان که از اواخر پاییز بدلیل مسایل ایمنی مسدود است، همه مسیرهای ارتباطی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی ادامه داد: شاهد بارش‌های پراکنده از مسیرهای کوهستانی و گردنه اسدآباد هستیم و با توجه به برودت هوا سطح جاده ها هم ِلغزنده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان تاکید کرد: از بعدازظهر امروز تا آخر وقت روز جمعه بارش شدید در استان در راه است که احتمال مسدودی جاده ها نیز وجود دارد.

وی اظهار کرد: ۶۵۳ نیروی راهداری با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برف گیر استان مستقر هستند.

نگاهداری تصریح کرد: در صورت تداوم ریزش برف، راهداران همدان از آمادگی کافی برای نمک پاشی و برف روبی مسیرها به منظور تردد ایمن رانندگان و کاربران جاده برخوردار هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با تاکید بر ضرورت اجتناب از سفرهای غیرضروری گفت: افرادی که مجبور به مسافرت هستند پیش از حرکت از وضعیت راه ها در تماس با سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

نگاهداری، پر بودن باک خودرو از سوخت، همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، اطمینان از سالم بودن سیستم فنی خودرو، شیشه پاک کن و سیستم گرمایشی را ضروری دانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha