۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۸
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85378156
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

وقوع کولاک و مه در گردنه‌ها و برخی راه‌های همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: هم اکنون شاهد کولاک و مه در گردنه ها و برخی مسیرهای ارتباطی استان هستیم اما با تلاش راهداران تمامی راه ها باز و قابل تردد است.

مهرداد آهکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: تمامی راه ها به جز مسیر همدان-گنجنامه-تویسرکان که به دلیل مسایل ایمنی به طور فصلی از قبل مسدود است، باز و قابل تردد هستند اما توصیه می شود هموطنان و شهروندان همدانی از انجام سفرهای غیرضروری تا مساعد شدن شرایط جوی خودداری کنند.

وی اظهار کرد: کولاک از صبح امروز در تمامی گردنه های استان و برخی مسیرهای ارتباطی همدان به وقوع پیوسته است که شدت آنها در گردنه های اسدآباد،نورآباد نهاوند،سوباشی کبودرآهنگ و گرمک رزن و همچنین برخی مقاطع در مسیرهای همدان-ملایر، همدان-سنندج و همدان-کرمانشاه و همدان-بیجار بالاتر است.

این مسوول با بیان اینکه در ۴۵ مقطع از مسیرهای ارتباطی استان همدان به طول چند کیلومتر شاهد کولاک و مه هستیم،گفت: شدت دید در برخی گردنه ها مانند نورآباد در حدود ۲ تا ۳ متر است بنابراین رانندگان باید به طور جدی احتیاط کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: طی شبانه روز گذشته پنج هزار کیلومتر برف روبی و نمک پاشی در مسیرهای ارتباطی استان انجام شده و ۸۰۰ تن ماسه و نمک برای جلوگیری از انسداد راه ها پخش شده است.

وی یادآور شد: ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر در خدمت مردم هستند.

استان همدان داری حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha