۴۵ داوطلب برای هر کرسی نمایندگی تایید صلاحیت شده است

بوشهر-ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: شورای نگهبان اعلام کرده به ازای هرکرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی ۴۵ داوطلب تایید صلاحیت شده که نشان از فراهم بودن شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " سید محمد حسینی " روز جمعه در همایش " من انتخاب می‌کنم" با حضوری شماری از رای اولی‌ها در مهدیه امام خمینی بوشهر اظهار کرد: دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن بر پیکره نظام استفاده می‌کنند همانطور که سال گذشته ابتدا مسائل اقتصادی را پیش کشیدند و سپس موضوع زن، زندگی ، آزادی را مطرح کردند.

وی بیان کرد: همه این اقدامات و تحرکات دشمن با کشاندن جوانان به خیابان‌ها برای تحریک مردم بود حالا نیز می گویند داوطلب مجلس کم است تا مجلس و انتخابات را بی اهمیت جلوه دهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد:بدون تردید مردم با مشارکت پرشور خود در انتخابات بار دیگر نقشه های دشمنان را خنثی و تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های نظام و انقلاب خواهند داشت.

حسینی افزود: اصل بر مشارکت و انتخاب افراد دلسوز و کارآمد است که منافع کشور را بر منافع خود ترجیح دهند.

وی ادامه داد: در برخی کشورها رییس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی می تواند مجلس را منحل کند اما در جمهوری اسلامی چنین چیزی وجود ندارد زیرا مجلس کشور ما نمایشی نبوده بلکه برآمده از اراده ملت است.

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: جایگاه مجلس در جمهوری اسلامی ایران آن قدر قوی است که یک چهارم نمایندگان مجلس می‌توانند از رییس جمهور سوال کنند و یا کار استیضاح و تحقیق و تفحص را انجام دهند.

حسینی افزود: با همه این شرایط بدون شک و بنابر تاکید مقام معظم رهبری برای حضور در صحنه انتخابات باید شرایط برای حضور پررنگ و با صلابت در انتخابات ۱۱ اسفندماه فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha