۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85373899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ هزار نفر عوامل نظارت و اجرای انتخابات در لرستان هستند

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت:۳۰ هزار نفر در این استان مسوولیت اجرا و نظارت بر انتخابات ۱۱ اسفند امسال را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز جمعه در همایش اقتدار سفیران مشارکت حداکثری بیان کرد: انتخابات تبلور مردم سالاری است که طی چهار دهه با حضور اقشار مختلف در جمهوری اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی حرکتی بزرگ و مقدس بود چراکه فداکاری‌ و جانفشانی ها در این راه صورت گرفت و شهدای بسیاری از تمام اقشار تقدیم شد و اکنون نیز با گذشت 45 سال، ملت ایران طعم شیرین استقلال و عزت را چشیده است چراکه این حرکت ریشه دار و شناسنامه دار بود.

استاندار لرستان ادامه داد:امام خمینی(ره)کاری ریشه دار را در ۲۲ بهمن ۵۷ به نتیجه رساند که محصول این حرکت، این نظام مقدس بود و امروز هم اقداماتی که در منطقه توسط دشمنان صورت می‌گیرد به ثمر نمی رسد.

زیویار افزود:حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی محصول دهها سال مبارزه بود و اکنون شعاع نور این فجر، هزاران کیلومتر فراتر از موقعیت سرزمین ایران را در برگرفته است.

وی با بیان اینکه ۴۰ دوره انتخابات پس از انقلاب اسلامی برگزار شده است اظهار داشت: انقلاب اسلامی الگوی حرکات کشورهای منطقه است و نور آن، دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه قدرت انقلاب اسلامی آزادگی است افزود: ملت ایران تصمیم بر آزادگی گرفتند و سالها پیش با اراده خود این عزتمندی و سربلندی را رقم زدند و اکنون مشارکت و همراهی مردم ستون مهم این انقلاب است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با ۱۲ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha