به گزارش ایرنا، نتایج پژوهش و بررسی مجموع کلیکها و بازدید در تلوبیون و آپارات و یوتیوب و کانال های شبکه اجتماعی و فضای مجازی نشان از اقبال عمومی به یک تاکشو (Talk show ) به نام برمودا در شبکه نسیم دارد.
ارزیابی با جستوجوگر کلیدواژهای و نظرسنجی در یک جامعه آماری ۲۰هزار نفری نشان میدهد برنامه برمودا با میزبانی کامران نجفزاده در چند قسمت اول توجه بخش زیادی از افکار عمومی را جلب کرده و بیشترین تعداد بازنشر در فضای مجازی را داشته است.
احترام به میهمان و سوالات سخت مورد توجه مخاطبان
فقط یک ویدیو در صفحه مجازی برمودا درباره مصاحبه حیاتی نزدیک به پنج میلیون بار بازدید داشته است که به نظر میرسد رکوردی کم نظیر در بازنشر گفتوگوهای تلویزیونی است. در شبکه یوتیوب و کانال های دیگر هم میزان چرخش برخی بخشهای برنامه با میلیونها بار بازدید مواجه شده است.
همچنین تماسهای مردمی نشان میدهد بیشترین توجه و واکنش مردم به «احترام نجفزاده به مهمانان» و «ادب مجری با وجود پرسش سوالهای سخت» را شامل میشود.
برمودا برنامه تاکشوی شبکه نسیم با اجرا و نویسندگی کامران نجفزاده وتهیه کنندگی محسن نجفی سولاری و کامران شهریوری تنها عمری دو هفته ای روی آنتن نسیم دارد. در اتاق فکر این برنامه محمدرضا شهیدی فر حضور دارد و فواد صفاریان پور نیز مشاور هنری است.
برمودا شنبه و یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می شود و تا امروز با چهره های مشهور و نوستالژیک گفتوگوهای متفاوت و چالشهای جنجالیای داشته که به نظر میرسد بزودی اتفاق خاصی برای سیما رقم بزند.
نظر شما