۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۵۹
کد خبر: 85374284
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برپایی ۴۰۰ نمایشگاه انقلاب در مدارس یزد

۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۵۹
کد خبر: 85374284
برپایی ۴۰۰ نمایشگاه انقلاب در مدارس یزد

یزد- ایرنا- مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد گفت: ۴۰۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در واحدهای آموزشی ۱۲ شهرستان استان برپا شد.

"حسین میرشریف " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد نمایشگاه که توسط دانش آموزان دختر و پسر عضو انجمن‌های اسلامی برپا شده حدود ۲۰۰ نمایشگاه آن در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان یزد قرار دارد.

وی با بیان اینکه دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب با موضوع ۲ گانه‌ استعمار و استقلال برپا شده ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها، دانش‌آموزان با برپایی غرفه‌های دیروز ما، امروز ما، فردای ما و بخش ویژه شامل پسران حاج قاسم و روایت دهه هشتادی‌های انقلاب بدون سانسور، راوی داستان استعمار، استقلال و مقاومت هستند.

این مسئول بیان کرد: پخش فیلم‌های جشنواره عمار، بازی‌های گروهی تشکیلاتی تاما، هیئت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی، برنامه گفتگوی آزاد کافه ۵٧ و سایر برنامه‌های ادبی، فرهنگی، هنری و ورزشی جزو کارهایی است که امسال به میمنت دهه فجر انجام می‌شود.

برپایی ۴۰۰ نمایشگاه انقلاب در مدارس یزد

میرشریف بیان کرد: این نمایشگاه‌ها با مشارکت معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری در مدارس برپا که علاوه بر دانش‌آموزان و فرهنگیان، سایر علاقه مندان می‌توانند بازدید و استفاده کنند.

به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب مقدس اسلامی بیش از سه هزار برنامه مختلف در ۱۲ شهرستان استان برگزار می‌شود.

استان یزد ۲۸۰ هزار دانش‌آموز دارد که حدود ۱۵ هزار نفر آنها عضو انجمن‌های اسلامی مدارس هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha