کریس بامستد در یک قدمی خط پایان؛ محبوب‌ترین ورزشکار مسترالمپیا بازنشسته می‌شود

تهران- ایرنا- برترین و محبوب‌ترین ورزشکار فیزیک کلاسیک جهان سن بازنشستگی خود را تعیین کرده و تنها یک سال با آن فاصله دارد.

به گزارش ایرنا، کریس بامستد در مسترالمپیای ۲۰۲۳ موفق شد پنجمین قهرمانی خود در رشته بادی کلاسیک کسب کند. وی پرچمدار رشته فیزیک کلاسیک جهان است و از نظر برخی کارشناسان می‌تواند تعداد قهرمانی‌های خود در این رشته را ۲ رقمی کند.

بامستد در مصاحبه‌ای در خصوص عمر قهرمانی خود گفت: خیلی زود و در سن ۲۳ سالگی موفق به کسب اولین قهرمانی شدم که اصلا فکر نمی‌کردم انقدر زود بتوانم به این جایگاه دست یابم.

او در ادامه عمر ورزش حرفه‌ای خود را تا ۳۰ سالکی عنوان و اعلام کرد که از آن پس می‌خواهد به دنبال زندگی مشترک و وقت‌گذرانی با خانواده باشد.

ستاره فیزیک کلاسیک مسترالمپیا امروز ۲۹ ساله شد و شاید نهایتا ۲ سال دیگر بتوانیم او را روی استیج مسترالمپیا تماشا کنیم. او در حال حاضر محبوب‌ترین بدنساز تاریخ پس از آرنولد است و شاید عدم حضور او در این رقابت‌ها، یک حسرت برای طرفداران و مخاطبان این ورزش باشد.

کریس زیر نظر هانی رامبد، مربی با سابقه بدنسازی تمرین می‌کند که از این نظر با هادی چوپان، برترین بدنساز کشورمان اشتراک دارند. آن‌ها از یک تیم‌ هستند و توانستند در سال‌های جاری، برترین مدال‌های رشته بادی‌بیلدینگ و فیزیک کلاسیک را کسب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha