۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵
کد خبر: 85374716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

همزمان با دهه فجر/ آب آشامیدنی ۳۰ روستای فارس تامین شد

شیراز- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: با اجرای خط انتقال شرق شهرستان مرودشت و بخش اکراد شهرستان زرقان از خط اول سد درودزن،آب آشامیدنی ۳۰ روستای این مناطق تامین شد.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای فارس، سیاوش بدری با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر افزود: با اجرای این خط انتقال، حدود ۴۰ هزار نفر از آب آشامیدنی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: طرح آبرسانی به این مناطق با تامین و اجرای پنج هزار متر متر لوله با قطر ۸۰۰ میلیمتر اجرا شده و ۶ حوضچه نیز احداث شده است.

او اظهار کرد: این اقدامات در شرایطی سخت گذر با اقلیم خاص جغرافیایی و عبور از موانع طبیعی با همت و تلاش کارگران، مهندسان و متخصصان عرصه آب و خاک استان انجام شد.


مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: اعتبار هزینه شده برای خرید لوله، شیرآلات، اتصالات و اجرای کلی طرح در مجموع ۶۰۰ میلیارد ریال است.

بدری، بر لزوم استفاده بهینه از منابع آبی از سوی شهروندان تاکید کرد و ادامه داد: فارس در اقلیم خشک و نیمه خشک قرار دارد و لازم است بیش از پیش برنامه های فرهنگ سازی و مدیریت مصرف آب در این استان اجرایی شود.

وی اظهار کرد: پایش و استفاده صحیح از منابع آبی موجود از رویکردهایی است که آحاد جامعه، مردم و مسئولان باید نسبت به آن احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha