سرقت محتویات خودرو در زمان مرخصی از زندان

شهر ری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق محتویات و لوازم خودرو در در محدوده «شهرری» و کشف ۱۰ پرونده سرقت، خبرداد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" فرمانده انتظامی شهرستان ری روز شنبه اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی محتویات داخل خودرو شهروندان در محدوده «شهرری»و وصول شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم طی چندین نوبت تحقیقات گسترده نهایتا موفق شدند هویت سارق را شناسایی کنند.

سرقت محتویات خودرو در زمان مرخصی از زندان


فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه با اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران، مخفیگاه متهم نیز شناسایی شد افزود: روز گذشته مورخ سیزدهم بهمن با حضور در مخفیگاه وی طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و در بازدید از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف که به همراه متهم به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ طرهانی در ادامه متذکر شد: متهم که چندین بار سابقه سرقت داشته و در زمان مرخصی از زندان به سر می برد در بازجویی ها مقاومت خود را شکسته و به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اقرار نمود.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون شش شاکی به کلانتری مراجعه و متهم را شناسایی نموده اند، گفت: با رعایت هشدارهای پلیسی، خودرو خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha