۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85297475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۱۵ پرونده سرقت در ری

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده شهرری و کشف بیش از ۱۵ پرونده سرقت خبر داد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز دوشنبه در این باره گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده شهرری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کلانتری ۱۷۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با سو استفاده از تاریکی هوا و محیط خودروهای پارک شده، سوژه مورد نظر را انتخاب و در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودروها می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: عوامل کلانتری حضرت عبدالعظیم(ع) با اقدامات فنی و اطلاعاتی، در نهایت بیست و هفتم آبان ماه سال جاری هویت و مخفیگاه متهم را که دارای سابقه بودند، شناسایی شد.

طرهانی اظهار داشت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده شهرری مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۶ عدد ضبط خودرو، ۶ جفت باند، چهار عدد آمپیلی و یک عدد ساب خودرو کشف که به همراه متهم به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری یادآور شد: متهم ۳۴ ساله سابقه دار پس از انتقال به کلانتری به بزه انتسابی معترف که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق منزل در حین سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق حرفه ای و سابقه دار منزل در محدوده شهرری هنگام سرقت خبرداد.

طرهانی گفت: بیست و هشتم آبان ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده شهرری بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳۱ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران کلانتری شهرری در محل مشخص شد سارق درون منزل بوده و در حال سرقت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارق که در حین سرقت متوجه حضور ماموران شده بود و قصد متواری شدن از آنجارا داشت در یک عملیات ضربتی ماموران دستگیر وبه کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم ۳۴ ساله با سوابق متعدد در سرقت و مواد مخدر در استان های مختلف پس از انتقال به کلانتری به بزه ارتکابی معترف شد، خاطرنشان کرد: تا کنون پنج مالباخته متهم را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و متهم جهت کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت، یادآور شد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha