۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85375809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: هیچ کمبودی در تامین زمین برای مسکن ملایر نداریم

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: هیچ کمبودی در تامین زمین مورد نیاز در شهر ملایر وجود ندارد و پیامک بانکی برای تکمیل وجه و ثبت‌نام قطعی حدود هفت هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان در روزهای آینده ارسال خواهد شد.

"سلمان اسماعیلی" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن ملایر هفته جاری با حضور استاندار همدان و مقامات کشوری آغاز خواهد شد.

وی افزود: این پروژه که به عنوان یکی از شاخص‌ترین اقدامات مسکن کشور محسوب می‌شود، در قالب ۲ شهرک جدید "ایمان و امید" و در زمینی به وسعت ۵۱۵ هکتار به صورت ویلایی طراحی شده و به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر با اجرای این شهرکها، کمبود زمین مسکونی در شهر ملایر رفع و قانون جهش تولید مسکن و جوانی جمعیت اجرا خواهد شد.

اسماعیلی بیان کرد: پیامکی که روز گذشته از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای تعدادی از همشهریان ارسال شد، جنبه پیشنهادی داشته و هیچ اجباری در کار نیست و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ هزار میلیارد ریال، ادامه داد: از این تعداد ۳۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد ریال افتتاح و ۲۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

بهره‌مندی ۱۳ روستای ملایر از نعمت آسفالت

معاون استاندار همدان تاکید کرد: در بهسازی روستاها عملکرد بسیار خوبی در بنیاد مسکن شهرستان و استان داشتیم که ۷۵۰ میلیارد ریال امسال در حوزه بهسازی روستاها پروژه اجرایی شد.

اسماعیلی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در ۱۳ روستای ملایر هیچ پروژه عمرانی، آسفالت و جدولگذاری صورت نگرفته بود که در دولت سیزدهم طعم شیرین عدالت را چشیدند.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های حوزه برق و نهضت آسفالت رکورد همه سال‌های قبل در این شهرستان شکسته شد و عملکرد قابل قبولی در راه‌های اصلی و فرعی صورت گرفت، افزود: نهضت ملی مسکن یکی از ابرپروژه‌های ملایر و از شعارهای اصلی دولت بود تا امروز زمین مورد نیاز در تمام شهرها تامین شد.

فرماندار ویژه ملایر همچنین به برخی پروژه‌های افتتاحیه دهه فجر شامل کارخانه تولید بستنی به عنوان یکی از واحدهای کم‌نظیر در غرب کشور با تولید بیش از ۲۰ محصول لبنی و سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال و یک واحد فرآوری کشمش با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

فرماندار: هیچ کمبودی در تامین زمین برای مسکن ملایر نداریم

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و منطبق با سیاست‌های دولت چند طرح بسیار خوب در محله‌های کم برخوردار به ویژه محله شهید زرینی اجرا شد که با تلاش میدان‌داری شهرداری و شورای اسلامی شهر، یک سرای محله، سوله کارآفرینی و پارک کمتر از ۱۰ ماه آماده افتتاح شد.

وی یادآور شد: یکی از مشکلاتی که در بخشی از نقاط ملایر داشتیم، افت ولتاژ برق بود که در این راستا پست برق با اعتبار یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر آماده افتتاح است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه تمامی این اقدامات نقش بسیار مثبتی در رشد و توسعه شهر دارند، افزود: توجه به زیرساخت های گردشگری از دیگر اولویت‌های ما است و جز هفت شهر جهانی و چند شهر معدود دارای ۲ عنوان جهانی هستیم.

اسماعیلی ادامه داد: در همین راستا دهه فجر یک مجموعه اقامتی، فاز نخست بازارچه صنایع دستی و رستوران جزیره یا غار آکواریوم افتتاح می‌شود.

انتخابات در شهر ملایر تمام الکترونیک است

وی همچنین از آمادگی این شهرستان در برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و رقابتی خبر داد و گفت: این افتخاری برای استان و شهرستان است که در بین بیش از ۲۰۰ حوزه انتخابیه کشور و در بین شهرهای قم، رشت و آبادان، انتخابات شهر ملایر تمام الکترونیک است.

معاون استاندار همدان یادآور شد: تمامی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک مهیا شده و آموزش‌های لازم ارائه و سازماندهی شعب انحام شده است.

اسماعیلی گفت: سال ۱۳۹۶ نیز در شهر ملایر تجربه برگزاری انتخابات تمام الکترونیک را داشتیم که یک ذخیره ارزشمند است و با آماده‌سازی مقدمات، به طور قطع یک انتخابات سهل و آسان با حضور حداکثری مردم در ملایر رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد شور و مشارکت حداکثری و تسهیل حضور مردم در پای صندوق‌های رای، تعداد شعب اخذ رای از ۱۹۹ شعبه در دوره قبل به ۲۲۰ شعبه افزایش یافت.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: با وفاق خوبی که در این شهرستان وجود دارد، امیدواریم با انجام این اقدامات در کنار برگزاری انتخابات تمام الکترونیک، نوید یک انتخابات خوب و شیرین با حضور حداکثری مردم را شاهد خواهیم بود.

اسماعیلی از همه مردم دعوت کرد: با مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات پیش رو برای حفظ اقتدار ایران و قدرتمند شدن هر چه بیشتر کشور کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha