۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 85375887
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آبادان میزبان مسابقات آزاد ملی مهارت رشته فناوری خودرو شد

اهواز- ایرنا - مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: در راستای نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب برای نخستین بار شهرستان آبادان میزبان مسابقات آزاد ملی مهارت رشته فناوری خودرو شده است‌. 

شهرام ملایی هزاروندی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به جایگاه و اهمیت مسابقات آزاد مهارت آموزی در شناسایی نخبگان، استادکاران و اهمیت آن در اشتغال، مهار تورم و رشد تولید، اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان با مشارکت و پشتیبانی سازمان منطقه آزاد اروند، همکاری سایر دستگاه‌های دولتی، بخش خصوصی و هماهنگی دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مسابقات مهارت در رشته فناوری خودرو ( عیب یابی سیستماتیک خودروهای انژکتوری ) را در سطح کشور به میزبانی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آبادان برگزار می‌کند.

وی افزود: این مسابقات همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد

ملایی هزاروندی هدف از برگزاری مسابقات آزاد ملی مهارت در رشته فناوری خودرو را کشف استعدادهای حرفه‌ای افراد ماهر و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: رقابت سالم میان افراد ماهر در زمینه‌های مهارت فنی و حرفه‌ای موجب شناسایی و کشف استعدادهای برتر و نخبگان مهارتی می‌شود و همچنین فرصتی را برای دستیابی به خلاء موجود آموزشی، ارتقای فرهنگ مهارت آموزی و توانمندی‌های مهارتی در شاغلان بنگاه‌های اقتصادی فراهم می‌کند.

وی افزود: امروزه تحولات مستمر فناوری‌ و اقتصاد بر مهارت‌های شغلی و بازار کار تاثیر گذاشته است و برگزاری این مسابقات بر بهبود کیفیت و بهره‌برداری موثرتر آن می‌افزاید.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات تا ۲۵ بهمن فرصت دارند از طریق لینک khouzestan.irantvto.ir/exam و یامراجعه به ادارت کل آموزش فنی وحرفه‌ای سراسر کشور مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

گفتنی است مراسم اختتامیه، اهدای جوایز و تجلیل از نفرات برتر در تاریخ ۳۰ بهمن سال جاری با حضور مسئولین استانی و کشوری درآبادان برگزار می‌شود.

آبادان میزبان مسابقات آزاد ملی مهارت رشته فناوری خودرو شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha