زمان‌بندی لیگ کشتی مشخص شد؛ ثبت قرارداد الکترونیکی برای نخستین بار

تهران- ایرنا- رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی اعلام کرد: رقابت لیگ کشتی آزاد و فرنگی در رده‌های مختلف سنی از خردادماه سال‌ آینده اجرایی خواهد شد و برای نخستین بار ثبت قرار داد الکترونیکی تیم‌ها در این سازمان صورت خواهد گرفت.

حمید یاری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق تقویم موجود قرار است استارت برگزاری لیگ دسته یک و برتر کشتی آزاد و فرنگی دهه اول خرداد ماه سال ۱۴۰۳ با آغاز رقابت کشتی آزاد و فرنگی در بخش امیدها آغاز خواهد شد. طبق روزشمار سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان از اوایل شهریور سال آینده آغاز و در نهایت تا پایان آذرماه به اتمام خواهد رسید. از برنامه‌های مهم ما با توجه به درپیش بودن مسابقات المپیک پاریس، مراسم ثبت نام و قرعه‌کشی تیم‌ها پیش از این رویداد جهانی انجام شده تا باشگاه‌ها زمان کافی برای برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به زمان کافی تا رقابت لیگ برتر کشتی رده‌ها و بزرگسالان، برای نخستین بار در تاریخ ورزش ثبت قرارداد الکترونیکی را از لیگ دسته یک را شروع خواهیم کرد تا شاهد برخی مشکلات در ثبت قرارداد، تیم‌داری و مسائل اینچنینی نباشیم. البته در رقابت لیگ پیش‌رو شاهد اصلاحاتی در آیین نامه مسابقات هستیم تا مسائل انضباطی، حقوقی و اخلاقی سال گذشته در لیگ کشتی رخ ندهد.

رییس سازمان لیگ کشتی توضیح داد: در رقابت لیگ هر تیم از ۲۵ کشتی‌گیر بهره‌مند شد ولی با اصلاح آیین‌نامه توسط کارشناسان این میزان احتمالا به ۳۰ نفر برسد ولی این افزایش بستگی به نظر آنان دارد.

یاری در پاسخ به این سوال برای افزایش تیم‌ها در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان تصمیمی خواهید داشت یا خیر؟ خاطر نشان کرد: سال گذشته لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان با هشت تیم برگزار شد. با توجه به اینکه هنوز به صورت رسمی تعداد تیم‌ها برای سال آینده اعلام نشده، این احتمال وجود دارد که در رقابت لیگ پیش‌رو در هر بخش به شاهد حضور ۱۰ تیم باشیم.

زمان‌بندی لیگ کشتی مشخص شد؛ ثبت قرارداد الکترونیکی برای نخستین بار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha