برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان در گِرو موافقت فدراسیون است

اهواز - ایرنا - رییس سازمان لیگ کشتی ایران گفت: با توجه به اینکه در سال منتهی به المپیک هستیم، مسابقات جام باشگاه‌های جهان در صورت موافقت فدراسیون، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حمید یاری چهارشنبه شب در حاشیه مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور اظهار کرد: امسال مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی با ۶ تیم برگزار شد و از این بابت شرایط متفاوت بود.

وی با اشاره به سطح کیفی بالای مسابقات بیان کرد: شرکت گروه ملی فولاد ایران، برای اولین بار در این رقابت‌ها حضور داشت و بیشتر قهرمانان ملی‌پوش در این تیم حضور داشتند.

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: تیم گروه ملی ۶ ملی‌پوش داشت که طبق قانون تنها از سه نفر آنها استفاده کرد. استان خوزستان و شرکت گروه ملی مثل همیشه در برگزاری مسابقات عملکرد خوبی داشت.

یاری ادامه داد: امیدوارم بازخورد این مسابقات به کشتی خوزستان تزریق شود و در آینده شاهد حضور نوجوانان و جوانان بیشتری در رشته کشتی باشیم.

وی همچنین در خصوص مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد گفت: روز پنجشنبه نهم آذرماه وزن‌کشی مسابقات را خواهیم داشت و روز جمعه پس از برگزاری مسابقات مرحله نیمه‌نهایی و فینال، تکلیف تیم قهرمان مشخص می‌شود.

رئیس سازمان لیگ فدارسیون کشتی افزود: با توجه به اینکه در کشتی فرنگی ۲ سهمیه و در کشتی آزاد باید سه سهمیه المپیک کسب کنیم تمام کشتی گیران بعد از مسابقات لیگ در خدمت تیم ملی هستند.

یاری گفت: مسابقات رنکینگ جهانی از دی ماه امسال شروع می‌شود و کشتی گیران ما باید در این رقابت‌ها حاضر شوند لذا اولویت کار با تیم ملی است.

تیم کشتی فرنگی گروه ملی فولاد ایران قهرمان لیگ برتر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha