۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85376110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند سارقان منزل در خرمدره منهدم شد

۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبر: 85376110
باند سارقان منزل در خرمدره منهدم شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از اجرای طرح زاجرات و انهدام باند سارقان منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ علیرضا مقدم روز یکشنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و طلاجات در سطح شهرستان و ایجاد نارضایتی عمومی، پرونده به پلیس آگاهی خدابنده ارجاع شد و بلافاصله تحت پیگرد کارآگاهان مجرب قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان با استفاده از بررسی های پلیسی همچنین بررسی صحنه وقوع جرم به سرنخ هایی از جوانب جرم پی بردند و پس از هماهنگی قضایی چهار سارق حرفه ای منزل را با هویت های معلوم که دارای سوابق متعدد در امر سرقت منزل هستند، دستگیر کردند.

سرهنگ مقدم تصریح کرد: سارقان پس از مواجه با مستندات پلیس به سرقت خود که بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند ادامه داد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و شهروندان در صورت بروز هرگونه نارضایتی و اعمال سوء می توانند به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


کشف سوخت قاچاق در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در پی توقیف یک دستگاه وانت نیسان هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محسن غنیمتی پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده، حین کنترل خودروهای عبوری در جاده های استان به یک دستگاه خودروی وانت نیسان تانکردار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی مدارک هویتی، ماموران متوجه توزیع خارج از چرخه قانونی این سوخت شده و مقدار یک هزار و ۹۰۰ لیتر گازوئیل را از این خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه ارزش ریالی گازوئیل کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: راننده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha