۹ هزار و ۴۷۷ نفر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام شد

اراک - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۹ هزار و ۴۷۷ نفر از این استان به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور، از ابتدای امسال تاکنون اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار«محمد گودرزی‌مقدم» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پنج‌هزار و ۷۸۹ نفر از این تعداد، دانش‌آموز هستند که شامل چهار هزار و ۵۹ دختر و یک‌هزار و ۷۳۰ پسر است.

وی بیان کرد: ۷۸۰ نفر دیگر از قشر فرهنگی، ۱۹۰ طلبه، ۱۷۶ کارمند و ۲۷ نفر از اصناف استان مرکزی نیز در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی سفر کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: ۲ هزار و ۵۵۵ نفر هم در از ابتدای امسال تاکنون در قالب راهیان نور غرب کشور دیدن کردند.

سرهنگ پاسدار گودرزی‌مقدم افزود: هفت‌هزار و ۵۰۰ دانشجو و دانش آموز نیز تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: اعضای کاروان راهیان نور از یادمان شهدا در شلمچه، طلائیه، هویزه و اروندکنار در خوزستان، اهواز، خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از روش‌های موثر تحقق جهاد تبیین است، گفت: سرزمین نور می‌تواند الگوهای موفق و حماسه‌های هویت‌ساز و ماندگار را به نسل نوجوان و جوان به خوبی معرفی کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی، راهیان نور را یکی از مؤثرترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم طراحی شده از سوی دشمنان دانست و افزود: کاروان‌های راهیان نور، پیام‌رسانان و انتقال‌دهندگان واقعی ارزش‌های هشت سال دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده انقلاب هستند و ما باید فرهنگ جبهه و دفاع مقدس را به نسل‌های حال و آینده منتقل و انقلاب را در برابر جنگ نرم دشمن ایمن نگه داریم.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha