دولت سیزدهم میدان انتخابات را برای رقابتی سالم آماده کرده است

مدان- ایرنا- مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور بکوشیم،گفت: دولت سیزدهم میدان و عرصه را برای رقابتی سالم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالله مرادی روز یکشنبه در همایش توجیهی، آموزشی نمایندگان فرماندار حوزه‌های انتخابیه استان همدان افزود: دولت سیزدهم به دنبال اصلاح ناترازی‌ها در زیرساخت‌های مختلف است و همه تمرکز خود را برای تکمیل پروژه‌های ناتمام به پای کار آورده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حالی روی کار آمده که ۱۰ سال پیاپی میانگین رشد اقتصادی کشور صفر بود، تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد پس از ۱۰ سال رشد اقتصادی کشور در این دولت تا ۶ درصد افزایش یافته است.

مرادی همچنین با اشاره به اینکه بیش از هفت هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی راکد طی ۲ سال گذشته به چرخه تولید بازگشته است، بیان کرد: به همت دولت سیزدهم بسیاری از پروژه‌های ناتمام کشور از جمله پروژه آبرسانی به همدان پس از ۱۸ سال و راه آهن همدان- سنندج پس از ۱۷ سال به ثمر نشسته است.

وی با اشاره به اینکه دولت در این انتخابات رقیب و شریک گروه‌های سیاسی نیست، تاکید کرد: نمایندگان فرمانداران نقش محوری در حوزه‌های انتخابیه دارند و باید ضمن اجرای قانون بر مولفه‌های امنیت و سلامت انتخابات در درون و حاشیه شعبه‌های رای‌گیری اشراف داشته باشند.

مدیرکل امور سیاسی وزارت کشور با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای، خاطرنشان کرد: تاثیر انتخابات نه تنها بر عرصه‌های داخلی بلکه در عرصه‌های بین‌المللی نیز بسیار مهم است.

وی افزود: انتخابات خوب، پرشور و آگاهانه بر حل مسائل، چالش‌ها و مشکلات اصلی کشور تاثیرگذار است.

مرادی همچنین یادآور شد: مجلس شورای اسلامی مطابق قانون برای حل مشکلات مردم پاسخگو است و می‌تواند ریل گذار مسیر توسعه و پیشرفت کشور باشد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha