۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85376523
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سبزوار: تکمیل طرح‌های اشتغالزا مورد توجه جدی است

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام این شهرستان در حوزه های مختلف با رویکرد ایجاد اشتغال مورد توجه جدی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی روز یکشنبه در حاشیه بهره بردای از طرح های حوزه برق شهرستان سبزوار افزود: تکمیل طرحهای نیمه تمام علاوه بر رونق اشتغال و رشد اقتصادی، جلوگیری از هدررفت منابع را در پی دارد.

وی تصریح کرد: یک کشتارگاه صنعتی نیمه تمام مرغ پس از ۱۱ سال معطلی با پیگیری و تلاش مستمر مسوولان شهرستان آماده بهره‌برداری شده است که از این طریق ۸۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همچنین یک واحد ریسندگی در سبزوار پس از سالها بلاتکلیفی در مرحله بهره برداری قرار گرفته است که علاوه بر اشتغالزایی به توسعه زنجیره فرآوری پنبه شهرستان کمک می کند.

ابراهمیی افزود: در راستای کاهش افت ولتاژ برق خانگی و صنعتی شهرستان سبزوار، عملیات ایجاد ۲ پست فشار قوی در توحیدشهر سبزوار و شهر "روداب" این شهرستان در برنامه است.

وی ادامه داد: همچنین با بهره بردای از مرحله نخست نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی "ابن یمین" در غرب خراسان رضوی در حوزه شهرستان داورزن، بخشی از ناترازی برق کشور و منطقه برطرف می شود.

فرماندار سبزوار افزود: ۹۲ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر هشت هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان در دهه فجر به بهره برداری رسیده و یا عملیاتی می شود.

امروز بهره برداری از هشت طرح حوزه برق شهرستان سبزوار با اعتباری افزون بر یکهزار و ۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha