۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85382338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۲ طرح عمرانی در سبزوار به ثمر نشست

۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبر: 85382338
۹۲ طرح عمرانی در سبزوار به ثمر نشست

سبزوار- ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۹۲ طرح با اعتباری افزون بر هشت هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از میان این طرحها ۸۷ طرح با اعتبار هفت هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال اجرا شده که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی شاخص ترین طرح افتتاح شده در این شهرستان را کشتارگاه طیور "بیهق ماکیو" عنوان کرد که با اعتبار سه هزار میلیارد ریال به ثمر نشسته است.

وی خاطرنشان کرد: این کشتارگاه صنعتی در گستره چهار هکتار با ظرفیت کشتار ۲ هزار قطعه در ساعت و تولید پودر گوشت به ظرفیت سه تن در روز، ظرفیت نگهداری و سردخانه سه هزار تنی و با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر به طور مستقیم و به کارگیری ۸۰ درصد ظرفیت نیروی کار این واحد به بهبود یافتگان و افراد دارای سوء پیشینه به بهره برداری رسیده است.

فرماندار ویژه سبزوار افزود: همچنین پنج طرح نیز با اعتبار هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و وارد مرحله اجرایی شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار اظهار داشت: طرح های افتتاحی و یا آغاز شده در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، برق، مخابرات، گازرسانی، خدمات شهری و روستایی، بهداشتی و مسکن مددجویان بوده است.

ابراهیمی افزود: در ایام دهه فجر برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی نیز در شهرستان تدارک دیده شده بود، که با حضور مردم، به عنوان صاحبان اصلی انقلاب به اجرا درآمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha