۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85376660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در بابلسر

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85376660
انهدام باند سارقان موتورسیکلت در بابلسر

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی بابلسر گفت: زوج های سارق موتور سیکلت با ۹ فقره سرقت در بابلسر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پلیس مازندران، سرهنگ سید جعفر افضلی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی سرقت چند فقره موتورسیکلت با بررسی دوربین های مداربسته محل های سرقت مشخص شد ۲ زن و ۲ مرد در هنگام سرقت موتورسیکلت با هم همدست بوده و موتورسیکلت ها را با این شگرد سرقت می کردند که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های مشترک، ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ بابلسر متهمان را هنگام سرقت شناسایی و در اقدامی عملیاتی و غافلگیرانه این سارقان غیربومی را دستگیر و ادوات جرم به همراه موتور سرقتی از آنها کشف گردید.

سرهنگ افضلی از دستگیری هر چهار سارق موتورسیکلت در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل و پس از تشکیل پرونده قضایی در این رابطه روانه زندان شدند.

این مقام مسوول تصریح کرد: از این متهمان تعداد ۹ فقره فیلم دوربین مداربسته لحظه سرقت نیز موجود است و برای اینکه ماموران و شهروندان به آنها شک نکنند تحت پوشش زوج اقدام به سرقت می نمودند که نیاز است شهروندان با مشاهده چنین موارد مشکوکی با ۱۱۰ تماس بگیرند. ‌

بابلسر شهر ساحلی مازندران حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha