۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85376953
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توجه به توسعه ورزش کارگران از اولویت‌های وزارت تعاون است

سنندج- ایرنا- مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه فضاهای ورزشی کارگری و توجه به حفظ سلامت کارگران جزو اولویت‌های این وزارتخانه است.

به گزارش ایرنا، احمد اسناوندی روز دوشنبه در بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج اظهار کرد: از نزدیک شاهد اثرگذاری مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگری در راستای ارتقاء وضعیت رفاهی، انگیزشی و سلامت کارگران هستیم.

وی افزود: بهره برداری از استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج، کمک بزرگی به دولت در خدمت رسانی به جامعه بزرگ کارگران کشور خواهد بود.

مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت تلاش شبانه‌روزی برای بهره برداری از استخر این مجموعه ورزشی کارگری تاکید کرد و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این مجموعه کارگری، زمینه خدمت‌رسانی روزافزون برای کارگران کردستانی فراهم شود.

اسناوندی ادامه داد: کردستان جزو استان های با ظرفیت بالای کارگری است و باید فعالیت های فرهنگی ورزشی برای این قشر پر تلاش ارتقا یابد.

وی به اهمیت و جایگاه ورزش کارگری در کشور پرداخت و اضافه کرد: هیات های ورزش کارگری نه تنها باید رشد ورزش را بین کارگران مورد توجه قرار دهند، بلکه باید نگاه ویژه ای به خانواده و فرزندان کارگر نیز داشته باشند.

مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: تاکید ما در فدراسیون ورزش کارگری بر روی ماموریت‌های صنفی است و علاوه بر فعالیت های ورزشی، ترویج منزلت شغلی، مهارت‌آموزی، فرهنگ کار و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

اسناوندی با بیان اینکه استان کردستان ظرفیتهای بالقوه‌ای در امر ورزش کارگری دارد ابراز امیدواری کرد با تعامل مسئولان استانی از این ظرفیت ها برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در جامعه کار و تولید استفاده شود.

لزوم اهمیت به ورزش کارگران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز در این بازدید اهمیت دادن به ورزش کارگران را امری مهم و توسعه فضاهای ورزش کارگری را از اولویت های کاری وزارت کار دانست.

فرزاد پیشکاری افزود: ساخت و تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج یکی از مهمترین مطالبات مردم به ویژه کارگران این شهرستان است چرا که ایجاد مجموعه وسیع ورزشی می‌تواند فرصت مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و کارگران و خانواده‌های آنان باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی که در رشته‌های مختلف ورزشی جامعه کارگری استان وجود دارد نیاز است با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب و همت همه مدیران استان و مدیران ارشد کشور، استراحتگاه و استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج در اسرع وقت به بهره برداری رسیده و در خدمت جامعه بزرگ کار و تلاش استان قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش کارگری در استان، اظهار کرد: با اهتمام جدی و تلاش شبانه روزی تمامی همکاران این اداره کل، بزودی شاهد تحقق تمامی برنامه ها و سیاست های ابلاغی وزارت کار در جهت رشد و بالندگی جامعه شریف کارگران و سایر مخاطبان سازمانی در حوزه ورزش کارگری و مدال آوری کارگران استان در رشته های مختلف ورزشی خواهیم بود.

پیشکاری با اشاره به اینکه در استان کردستان چهار مجموعه ورزشی در شهرستان‌های بیجار، قروه، مریوان و سنندج به کارگران و خانواده های آنان خدمت ارائه می دهد، گفت: ساخت و تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران سنندج یکی از مهمترین مطالبات به حق مردم به ویژه کارگران این شهرستان است چرا که ایجاد مجموعه وسیع ورزشی می‌تواند فرصت مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و کارگران و خانواده‌های آنان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha