فرمانده مرزبانی فراجا: دشمن با حمایت از گروه‌های تروریستی به دنبال ضربه‌زدن به کشور است

آبادان - ایرنا - فرمانده مرزبانی فراجا گفت: دشمنان با حمایت از گروه‌های تروریستی برای ضربه زدن به کشور وارد عمل شده است و این بار نیز با هوشیاری مردم و نیروهای مسلح شکست خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ احمد علی گودرزی روز دوشنبه در یادواره یک هزار و ۶۳۲ شهید فرماندهی مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ۱۷۳ شهید فرماندهی مرزبانی استان خوزستان در خرمشهر بیان کرد: دشمن دیگر با جنگ نظامی و سخت نمی‌تواند به ایران اسلامی ضربه بزند و با آن بجنگد و روش‌های دیگری را در دستور کار خود قرارداده است.

وی اضافه کرد: مرزبانان کشور در هشت هزار و ۵۵۰ کیلومتر رمزهای کشور آبی و خشکی کشور در حال دفاع از کشور هستند و هر روز مقتدرتر خواهند بود.

سردار گودرزی ادامه داد: با آموزش‌ها و تجیهزات پیشرفته در مرزهای کشور و با تاکید فرمانده کل قوا، امنیت مرزهای کشور پایدار است و در بخش دیپلماسی مرزی و استحکام بخشی به مرزها با استفاده از سیستم‌های الکترونیک و بهره‌گیری از انواع رادارها، ریز پرنده‌ها و گروه‌های پهپادی روز به روز نظارت بر مرزها بیشتر می‌شود.

انتخابات پرشور نشانه اقتدار نظام است

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز نیز با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای نشانه اقتدار نظام است و دشمنان انقلاب را مایوس و مستضعفان جهان را خشنود می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد افزود: شهدای در راه خدا زندگی خود را نثار کشور و انقلاب اسلامی کردند و خداوند نیز به آنها بزرگی داد.

وی با تاکید برگزاری یادواره‌های شهدا بیان کرد: اخلاق، راه و روش و اهداف شهدا را باید برای نسل جدید انقلاب بازگو کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا: دشمن با حمایت از گروه‌های تروریستی به دنبال ضربه‌زدن به کشور است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha