۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85377935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۶۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در سبزوار به بهره‌برداری رسید

سبزوار- ایرنا - همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح های حوزه گازرسانی و مخابراتی شهرستان سبزوار با اعتبار ۸۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، طرح های افتتاحی شامل گازرسانی به روستاهای "کلاته دولت، سعدآباد و کلاته خواجه علی" از توابع بخش مرکزی و روستای "بلوچ خانه" در بخش "روداب" و همچنین گازرسانی به ۴۹ واحد صنعتی سبزوار با اعتبار ۳۷۱ میلیارد ریال به صورت متمرکز در روستای کلاته دولت به بهره برداری رسید.

طرح های شرکت مخابرات شهرستان سبزوار نیز شامل ایجاد ۶ سایت جدید و ارتقای فناوری ۱۵ سایت همراه اول، توسعه ۱۶۶ پورت مشترکان تلفن ثابت، توسعه ۳۹۲ پورت مشترکان اینترنت پرسرعت، نصب و راه اندازی ۱۰۸ مورد FAT و توسعه ۲۱ کیلومتر فیبر نوری در سطح شهرستان سبزوار با اعتبار ۴۹۰ میلیارد ریال بود.

در آیین بهره برداری از این طرح ها معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، امام جمعه، نمایندگان منطقه در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسوولان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان سبزوار حضور داشتند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار پیش از این از افتتاح و یا آغاز اجرای ۹۲ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر هشت هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان در دهه فجر خبر داده بود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha