۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 85229131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای عملیات گازرسانی به مناطق روستایی سبزوار شتاب گرفته است

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: طرح گازرسانی به مناطق روستایی محروم بخش "روداب" و مرکزی سبزوار با وجود پراکندگی این مناطق  شتاب گرفته است.

حسین ابراهیمی کُردیانی روز جمعه در جریان بازدید از یک‌ منطقه روستایی این شهرستان به خبرنگار ایرنا، افزود: ۳۴ روستای شهرستان سبزوار از نعمت گاز طبیعی محروم بودند که در ماه های گذشته هشت روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی تصریح کرد: همچنین عملیات گازرسانی به پنج روستای منطقه "خوشمردان" و هشت روستای منطقه "کرّاب" که سالهای گذشته معطل مانده بود، سرعت گرفته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: پراکندگی مناطق روستایی بخش روداب سرعت گازرسانی را محدود کرده است که بدین منظور تخصیص اعتبارات مورد نیاز در حال پیگیری است.

ابراهیمی افزود: طرح گازرسانی به ۲ روستای "کلاته میرعلی" و "پروند" بخش روداب با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال و عملیات گازرسانی به ۲ روستای بخش مرکزی سبزوار نیز با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال هفته دولت امسال به بهره برداری رسیده بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای توسعه زیرساخت ها و محرومیت زدایی از بخش روداب در یک سال گذشته ۱۹۸ میلیارد ریال طرح شهری و روستایی در این منطقه به ثمر نشسته است.

شهر روداب، مرکز بخش روداب در ۴۴ کیلومتری جنوب غربی سبزوار قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha