بزرگترین حراج برخط خرده‌فروشی اموال تملیکی کشور در کرمان آغاز شد

کرمان - ایرنا - بزرگترین حراج برخط (آنلاین) خرده فروشی اموال تملیکی از ساعت هشت صبح امروز (سه‌شنبه) در کرمان آغاز شد.

مدیرکل اموال تملیکی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تمام اقدامات لازم در راستای برگزاری حراج خرده فروشی برخط در ایام الله دهه مبارک فجر انجام شده و کارمندان دولت نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

عباس سام‌نژاد افزود: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی این حراج برای لوازم خانگی برگزار شد که این مرحله از حراج بزرگترین حراج برخط در کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه حراج برخط خرده فروشی تاکنون با ۱۰ قلم کالا برگزار می شده است گفت: در این حراج ۵۰ قلم انواع کالای لوازم خانگی مختلف از قبیل سرخ کن، آسیاب، ساندویچ ساز، جاروبرقی و دیگر وسایل در عرضه می شود.

وی اظهار داشت: متقاضیان می توانند از ساعت هشت صبح روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه تا ساعت ۱۹ همین روز نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

سام‌نژاد تصریح کرد: انواع لوازم خانگی برقی در این حراج عرضه می‌شود و متقاضیان برای مشاهده و شرکت در این حراج می‌توانند با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالاها را مشاهده کرده و در تاریخ های اعلامی اقدام به پیشنهاد قیمت بدهند.

وی گفت: همه مردم به ویژه تمام کارمندان دولت می توانند در حراج مذکور که کالاهای متعددی در سامانه ستاد ایران بارگذاری خواهد شد شرکت و کالای خود را دریافت کنند.

سام نژاد گفت: برای بازید از کالاهای موجود در حراج این اداره کل از سامانه ستاد ایران استفاده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha