کالاهای اموال تملیکی منطقه ویژه سیرجان زودتر تعیین تکلیف شود

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بازدید خود از انبارهای واقع در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به خصوص انبارهای متعلق به سازمان اموال تملیکی گفت: بخشی از کالاهاییکه به عنوان کالای رسوبی هستند و در اختیار این سازمان قرار می‌گیرند، باید زودتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز چهارشنبه در سفر به شهرستان سیرجان، در مجموع، نظم و انضباط کاری در انبارهایی که متعلق به گمرک و سازمان اموال تملیکی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: البته یکی ۲ مشکل وجود داشت که به مسئولان مربوطه تذکر داده شد.

وی اظهارداشت: باید تمام کالاهایی که به عنوان متروکه در اختیار سازمان تملیکی قرار می گیرند از همه انبارها جمع آوری و به شکل متمرکز در یک انبار قرار گیرد تا امکان نظارت و پیگیری کالاها وجود داشته باشد و در اسرع وقت این کالاها تعیین تکلیف شود؛ همچنین در مراجع قضایی یا سازمان تعزیرات حکومتی و آن سازمان هایی که نظارت بر این انبارها دارند، بهتر می توانند این نظارت ها را انجام دهند.

رییس کل دادگستری کرمان گفت: کالای متروکه ای که مدت زمان زیادی از آن گذشته باشد در این گمرک مشاهده نکردیم و کارها به روال عادی درحال پیگیری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان و چند واحد تولیدی گفت: به همت مهندسان و کارگران ایرانی چرخ تولید فعال است و در این زمینه عدلیه تمام قد از تولید حمایت می کند.

براساس این گزارش صبح امروز در بازدید مسئولان ارشد قضایی استان کرمان مشکلات و موانع پیش روی صنایع و گمرک سیرجان بررسی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha