۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۷
کد خبر: 85378165
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تردد در تمام  جاده‌های استان ایلام عادی و روان است

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با بیان اینکه جاده‌های استان به دنبال بارش برف لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند، گفت: در حال حاضر تردد در تمام محورهای استان روان است.

"سیدزاهدین چشمه خاور" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آماده باش نیروهای راهداری در گردنه های استان، اظهار کرد: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند و هنگام سفر، تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: از مردم تقاضا می شود برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در محورهای سردسیر که مانع از انجام برفروبی و نمک پاشی عوامل راهداری در جاده ها می شود، خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می شود از تردد غیر ضروری در محورهای استان اجتناب ورزیده و با رعایت نکات ایمنی با عوامل راهداری و نیروهای امدادرسان همکاری لازم را داشته باشند.

چشمه خاور با بیان اینکه هم اکنون برف در برخی از محورهای کوهستانی استان از جمله محور ایلام - سرابله در حال بارش است، ابراز کرد: با توجه به بارش برف در این محور، با تلاش و استقرار عوامل راهداری تردد در این مسیر کند است اما مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

وی یادآور شد: محور آبدانان _ دره شهر(گردنه کبیر کوه) به دلیل بارش برف لغزنده است از کلیه مترددین تقاضا می‌شود که در تردد از این محور با احتیاط رانندگی کرده و حتما از زنجیرچرخ استفاده کنند.

چشمه خاور بر رعایت فاصله ایمنی خودروها و قوانین راهنمایی و رانندگی در مسیرهای برف‌گیر و کوهستانی استان از سوی رانندگان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، بارش برف از بعدازظهر روز گذشته مناطق مختلف استان ایلام را به ویژه شهرستان‌های شمال این استان را سفیدپوش کرده است.

بر اساس این گزارش، عملیات برف روبی در سطح جاده‌های استان ایلام با حضور تیم‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha