۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85378209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد

۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبر: 85378209
۸۵ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد

قزوین - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: یک هزار و ۱۲ پلاک از اراضی کشاورزی این استان مشمول رفع تداخل بوده که ۸۶۵ پلاک، معادل ۸۵ درصد رفع تداخل شده است.

محمدحسین عطایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رفع تداخل اراضی کشاورزی در سه شهرستان بویین زهرا، آوج و البرز به اتمام رسیده و هم اکنون کارهای کارشناسی در شهرستان‌های آبیک، قزوین و تاکستان با قوت در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: با تشکیل قرارگاه جهادی رفع تداخل اراضی کشاورزی در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ روند سرعت کارشناسی پلاک‌ها و همچنین رای کمیسیون رفع تداخل افزایش یافت و براساس پیش بینی انجام شده قرار است که تا نیمه نخست ۱۴۰۳ تمامی پلاک‌ها به اتمام برسد.

عطایی با بیان اینکه حدنگاری و رفع تداخل اراضی کشاورزی مراحل فرآیند صدور اسناد مالکیت را تسریع می‌کند، بیان کرد: با انجام رفع تداخل اراضی میزان مستثنیات و اراضی ملی از یکدیگر تفکیک شده و کار را برای صدور اسناد مالکیت در اداره کل ثبت اسناد و املاک تسهیل خواهد کرد.

این مسوول ادامه داد: برنامه ریزی شده که در طول هفته حداقل ۱۰ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین در کمیسیون مربوطه رفع تداخل شود که سهم هر شهرستان تقریبا ۲ پلاک در هفته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: سنددار کردن اراضی کشاورزی گامی در راستای تثبیت و توسعه اشتغال بخش کشاورزی و راهی به سوی توانمندسازی بهره برداران و تولیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha