۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85417115
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۸ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۰
کد خبر: 85417115
۸۸ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد

قزوین - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۸۸ درصد از پلاک‌های اراضی کشاورزی این استان با تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی رفع تداخل شده است.

محمدحسین عطایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: رفع تداخل ۸۹۳ پلاک از اراضی کشاورزری استان قزوین در کمیسیون رفع تداخل به پایان رسیده و بررسی ۱۱۹ پلاک یاقی مانده نیز در دستور کار است.

وی اضافه کرد: استان قزوین یک هزار و ۲۰۲ پلاک دارد که با کسر ۱۹۰ پلاک مستثنیات (تفکیک شده) هم اکنون یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل اراضی است که کار کارشناسی بخش اعظم آن به اتمام رسیده است.

عطایی اظهار کرد: هم اکنون با پیگیری قرارگاه رفع تداخل اراضی کشاورزی در استان قزوی، کارهای سه شهرستان بویین زهرا، آوج و البرز به اتمام رسیده و هم اکنون کارهای کارشناسی در شهرستان‌های آبیک، قزوین و تاکستان با قوت در حال پیگیری است.

این مسوول ادامه داد: برنامه ریزی شده که در طول هفته حداقل ۱۰ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین در کمیسیون مربوطه رفع تداخل شود که سهم هر شهرستان تقریبا ۲ پلاک در هفته است.

عطایی خاطرنشان کرد: سنددار کردن اراضی کشاورزی گامی در راستای تثبیت و توسعه اشتغال بخش کشاورزی و راهی به سوی توانمندسازی بهره برداران و تولیدکنندگان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha