۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85378404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظامیان صهیونیست به روان درمانی احتیاج دارند

 تهران – ایرنا – یک روزنامه صهیونیستی هشدار داد که بسیاری از نظامیان ذخیره ارتش صهیونیستی پس از بازگشت از جنگ علیه غزه به مراقبت های روانی احتیاج دارند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» تاکید کرد که این نظامیان به علت شرایط طاقت فرسایی که در جنگ علیه غزه با آن رو به رو بودند به مراقبت های روانی نیازمند خواهند بود.

در همین حال شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی چندی پیش اعلام کرد که یک نظامی رژیم اسرائیل که به تازگی از جنگ علیه غزه بازگشته بود به دلیل فشارهای روانی ناشی از جنگ با اسلحه خود به سوی یکی از دوستانش شلیک کرد و وی را کشت.

منابع صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بودند که ۹ هزار نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه خدمات روان درمانی دریافت کرده‌اند و یک چهارم آنها دوباره به جنگ بازنگشتند.

به گزارش ایرنا، خودکشی نظامیان صهیونیست که دچار اختلالات روانی هستند به یک پدیده شایع تبدیل شده و بارها رسانه های صهیونیستی از خودسوزی، به دار آویختن و شلیک گلوله به خود توسط نیروهای نظامی خبر داده اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این عملیات تاکنون خسارت هایی اقتصادی، نظامی، اجتماعی و سیاسی سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است و مسئولان بخش های مختلف رژیم صهیونیستی را به جان هم انداخته است.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در داخل سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha