فرماندار فیروزکوه: پل قلیقه با صرف اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است

فیروزکوه- ایرنا- فرماندار فیروزکوه گفت: پروژه نیمه تمام پل قلیقه ارجمند با صرف اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال مراحل پایانی را می گذراند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز یکشنبه فرمانداری فیروز کوه ، محمد حیدری منش اظهار داشت: یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرارجمند که در جلسه دیدار مردمی بیان شد تعریض، بهسازی و آسفالت پل قلیقه شهر ارجمند بوده که با پیگیری های مستمر فرمانداری و اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان تهران این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت آبراه قلیقه ارجمند در سال ١۴٠١ با اعتبار ۶٠٠ میلیون تومانی توسط شهردار اسبق شهر ارجمند آغاز شد اما پس از حفاری پروژه بدلیل کمبود اعتبار اعلام شده از سوی شهرداری این شهر متوقف شد.

فرماندارفیروزکوه افزود:پس از توقف چند ماهه و پیگیری فرمانداری با سازمان برنامه و بودجه استان تهران و تصویب در کمیته برنامه ریزی شهرستان پروژه از شهرداری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران انتقال یافت.

حیدری منش خاطر نشان کرد: درتخصیص اعتبار مرحله اول در سال ١۴٠٢ اعتبار ٣ و نیم میلیارد تومان برای ساخت پل وهدایت آبراه قلیقه به راهداری تخصیص داده شد تا فرایند ساخت پل انجام شود و سپس در اواخر سال ١۴٠٢ مبلغ ۵ میلیارد تومان دیگر نیز به راهداری برای اجرای پروژه تخصیص یافت.

وی با اشاره به کاربری پل، توضیح داد:این پل با هدف هدایت آب‌های سطحی و سیلاب با باکس های بتونی ساخته شده است.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha