دفتر پلیس راهور در میدان مرکزی تربت‌حیدریه آغاز به کار کرد+فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- دفتر پلیس راهور در میدان مرکزی تربت‌حیدریه روز چهارشنبه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسوولان محلی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، شهردار تربت‌حیدریه در آیین آغاز به کار این دفتر گفت:شهرداری برای ساخت و تکمیل بَنای این دفتر، مبلغ ۱۷ میلیارد ریال هزینه کرده است.

وحید فرخ‌تبار افزود: طراحی اولیه این سازه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و با توجه به همجواری با مسجد جامع تربت حیدریه و قرار داشتن در نقطه مرکزی شهر و محل اتصال پنج خیابان به صورت هشت ضلعی و با الهام از معماری اسلامی ساخته شد.

وی ادامه داد:مساخت عرصه میدان مرکزی تربت حیدریه هزار و ۲۰۰ متر مربع و مساحت این بنا که در وسط میدان احداث شده، ۴۰ متر مربع است.

شهردار تربت‌حیدریه گفت: از یک سو احداث این بنا با معماری اسلامی به همراه رعایت مفاهیم زیباشناختی، در مرکز شهر ضروری بود و از سوی دیگر تاکنون پلیس راهور در داخل یک اتاقک از جنس فایبرگلاس در وسط و ابتدای خیابان فردوسی جنوبی مستقر و تنها قادر به کنترل یک خیابان بود.

فرخ تبار افزود: اینک با قرار داشتن این سازه در وسط میدان مرکزی، پلیس راهور مستقر در آن به پنج خیابان منتهی به میدان اِشراف دارد و با کمک پنج دوربین که از قبل نصب شده بود از این پس سیستم کنترل تردد و همچنین روان‌سازی خودروها بهتر انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha