شهرداری تربت‌حیدریه ۳۸۰ میلیارد ریال طرح افتتاح کرد

تربت‌حیدریه- ایرنا- طرحهای شهرداری تربت‌حیدریه با اعتباری معادل ۳۸۰ میلیارد ریال در آخرین روز از هفته دولت با حضور مسوولان محلی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، شهردار تربت حیدریه در آیین بهره‌برداری از مسیر شمال به جنوب بولوار شهید باهنر این شهر گفت: با اجرای ۸۰۰ متر جدول‌گذاری، ۳۰ هزار مترمربع آسفالت و ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری افتتاح شد.

وحید فرخ‌تبار در آیین بهره‌برداری از میدان آیت‌الله رجبعلی مروج‌تربتی واقع در شهرک ولی‌عصر(عج) نیز اظهار کرد: میدان با اجرای ۶۵۰ متر جدول‌گذاری، هشت هزار مترمربع آسفالت و هزینه‌بری ۲۲ میلیارد ریال در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی در ارتباط با ساخت بولوار ورزش مسیر دسترسی شهرک ولی‌عصر(عج) به مسکن مهر نیز گفت: اجرای روکش آسفالت به میزان هفت هزار و ۸۰۰ متر مربع و صرف ۱۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری، از دیگر طرحهای مهم شهرداری است.

شهردار تربت حیدریه گفت:ساخت دهانه پل در بلوار امام رضا(ع) ۵۳، اجرای پل بتنی به طول ۱۰۰ متر و عرض ۱۸ متر، اجرای دیوار ساحلی به متراژ ۱۰۰ متر مکعب، اجرای فضای سبز و درختکاری خیابان و حریم پیاده رو، ساخت میدان شهید صیاد شیرازی (دژبان)، ساخت تقاطع امام علی(ع) و اصلاح میدان بسیج از دیگر اقدامات این دستگاه است.

شهرداری تربت‌حیدریه ۳۸۰ میلیارد ریال طرح افتتاح کرد


فرخ‌تبار در بخش دیگری از سخنانش از خرید پنج دستگاه "ون وانا تاکسی" با اعتبار ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: همچنین با پرداخت ۳۰ درصد سهم شهرداری، سه دستگاه بنز کمپرسی با اعتبار ۸۹ میلیارد ریال خریداری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha