۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85380068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان بوشهر در دهه فجر ۱۴۷ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی دارد

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دهه مبارک فجر امسال یک هزار ۸۳۷ طرح به ارزش ۱۴۷ هزار میلیارد تومان در استان در حوزه طرح‌های عمرانی و اقتصادی در حال افتتاح و آغاز عمیلات اجرایی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر پورات روز چهارشنبه در همایش انتخابات با حضور مدیران نفت، گاز و پتروشیمی‌های مستقر در استان بوشهر با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافته و دستاوردهای ارزشمندی برای کشور حاصل شده است.

وی بیان کرد: تا قبل از انقلاب در صنعت نفت و گاز نیاز و وابستگی شدید به عوامل خارجی وجود داشت ولی اکنون به برکت انقلاب و پرورش نیروهای توانمند و نخبه داخلی در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی و حتی تولید بنزین در کشور خودکفا شده‌ایم.

پورات عنوان کرد: توسعه فازهای پارس جنوبی و افزایش شاخص‌های مهم بخش گاز از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی با توانمندی نیروهای داخلی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: حضور همه اقشار و گروه‌های مختلف در انتخابات زمینه مشارکت حداکثری را فراهم می‌کند.

پورات عنوان کرد: یکی از مهمترین اقشاری که در این انتخابات نقش بسزایی ایفا می‌کند و حضور آنان پای صندوق‌های رای مورد انتظار است قشر کارگری است.

وی افزود: براساس آمار نزدیک به ۵۰ هزار نفر کارگر زحمتکش در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استان بوشهر مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی هستند که امیدواریم در انتخابات پیش رو همانند ادوار گذشته حماسه آفرینی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: دولت تمام تلاش و توان خود را برای حل مسایل و مشکلات کارگری به کار گرفته و در سفر اخیر معاون حقوقی رئیس جمهور نیز قول‌هایی دادند که در راستای اجرایی شدن آن‌ها پیگیری لازم خواهیم کرد.

پورات یادآور شد: در انتخابات اسفند ماه طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات پنج مدرک هویتی نظیر گذرنامه، پایان خدمت، گواهینامه، کارت ملی و شناسنامه معرفی شده که امیدواریم از اکنون همه کارگران و فعالین صنعت در استان یکی از این مدارک همراه خود داشته باشند تا در روز رای گیری با مشکلی مواجه نشوند.

وی گفت: تدابیر لازم اندیشیده شده تا صندوق‌های سیار و حتی ثابتی در محل طرح‌ها یا کارگاه‌ها مستقر شود که این مهم بخوبی محقق شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha