۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85380127
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی مصداق بارز امانت است

مهاباد- ایرنا- مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی گفت: مسئولیت در نظام مقدس اسلامی مصداق بارز امانت است که باید به صورت کامل صرف خدمت به مردم در راستای جلب رضایت الهی شود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید آزاد موسوی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس مرکز اسلامی مهاباد اظهار کرد: مهم ترین شاخصه ای که برای جایگاه مسوولیت در بین مردم به آن تاکید شده مقوله اهلیت و صلاحیت حاکم است.

وی اضافه کرد: مسوولیت امانتی است که طبق توصیه های الهی باید به اهل آن واگذار شده و موضوع اهلیت بر تمام موارد از جمله نژاد، مذهب، زبان، قوم ارجعیت دارد.

مدیر مرکز اسلامی آذربایجان غربی گفت: روحانیت و علمای دینی نقش تعیین کننده در احیای فرهنگ دینی و تمدن سازی دارند و این مهم در اولویت فعالیت مرکز اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: نزدیک‌ترین و سریع‌ترین راه رسیدن به خداوند و کسب رضایت الهی، رسیدگی به مشکلات مردم و فع دغدغه آنان است.

امام جمعه مهاباد هم در این اظهار کرد: توجه مقام معظم رهبری به اهل سنت حتی در مقابل اهل تشییع نیز بیشتر بوده و تکریم جایگاه آنها همواره مورد تاکید داشته اند.

ماموستا عبدالسلام امامی ضمن قدردانی از تلاش های شورای روحانیت و مدیریت مرکز اسلامی بیان کرد: خدمتی شایسته است که بدون توجه به پاداش و حتی تذکر زبانی باشیم و تنها با هدف جلب رضایت الهی صورت گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این جسله گفت: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای قابل توجهی را در بخش های مختلف به ثمر داشته است و علی رغم محدودیت و تحریم های اسکتبار جهانی جز ۱۵ کشور برتر دنیا هستیم.

حسن عباسی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم ما همواره پیشتیان نظام بوده و در بزنگاه ها مهم در صحنه حضور داشته و مطیع ولی امر مسلمین جهان هستند.

وی با بیان اینکه حضور مردم موجب عقب نشینی دشمنان خواهد شد، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه آینده ۲ رویداد مهم پیش رو ما ماست که با حضور دوباره مردم موجبات یاس و نا امیدی دشمن دا در پی خواهد داشت.

مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی مصداق بارز امانت است

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از حجت الاسلام حسین باقری رییس سابق مرکز اسلامی مهاباد، حجت السلام ثنار تمرنژاد به عنوان مسئول جدید مرکز اسلامی این شهرستان معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha