۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85380174
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

باند عاملان خاموشی‌های لاهیجان منهدم شد

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبر: 85380174
باند عاملان خاموشی‌های لاهیجان منهدم شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری باند سارقان کابل‌های برق و مخابرات در این شهرستان خبر داد و گفت: سه سارق و یک مالخر در این پرونده دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ حمید محمدی‌نسب روز چهارشنبه اظهار کرد: خرید اموال مسروقه توسط مالخران و یا برخی شهروندان ناآگاه برای این افراد پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان لاهیجان که باعث خاموشی برق برخی مناطق نیز شده بود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به شناسایی یکی از سارقان این پرونده توسط کارآگاهان آگاهی با تحقیقات صورت گرفته بیان کرد: با هماهنگی قضائی سارق ۳۰ ساله در مخفیگاهش دستگیر و در تحقیقات به ۱۲ فقره سرقت با همکاری دو همدستش و فروش اموال مسروقه اعتراف کرد.

این مقام انتظامی به دستگیری ۲ سارق ۴۵ و ۵۰ ساله در عملیات دیگری اشاره کرد و گفت: مالخر ۳۵ ساله نیز با اعتراف همدستانش دستگیر و از محل اختفای وی بیش از ۱۰۰ متر کابل و ۵۰ کیلو گرم سیم ذوب شده بدون روکش کشف شد.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با اشاره به تحویل اعضای این باند با تشکیل پرونده به مرجع قضایی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در هر ساعتی از شبانه روز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف خودروهای سرقتی در رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه ، رئیس پلیس آگاهی گیلان از کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت خودرو و ارجاع پرونده‌ها به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از انجام تحقیقات میدانی توسط کارآگاهان اداره مبارزه سرقت خبر داد و بیان کرد: در این راستا ۲ دستگاه خودروی سرقتی پراید کشف و تلاش برای دستگیری سارقان ادامه دارد.

سرهنگ حدادی در پایان با بیان اینکه استفاده از وسایل بازدارنده از قبیل دزدگیر در کاهش وقوع سرقت بسیار تاثیرگذار است از مردم خواست از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha