۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 5539
کد خبر: 85380203
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروژه جمع آوری آبهای سطحی در زهک افتتاح شد

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۴
کد خبر: 85380203
پروژه جمع آوری آبهای سطحی در زهک افتتاح شد

زابل- ایرنا- شهردار زهک در شمال سیستان و بلوچستان گفت: مدیریت جمع آوری آب های سطحی یکی از مهمترین پروژه‌های این شهرستان است که گرامیداشت ایام الله دهه فجر افتتاح شد.

محمد سراوانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: پروژه جمع آوری آبهای سطحی در شهرستان زهک با هدف سامان بخشی، هدایت و جمع آوری به طول یک کیلومتر در عمق پنج متر با حضور امام جمعه،فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسوولان شهری و مردم این شهرستان به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه یکی از نقاط آسیب‌پذیر و مشکل ساز در سه دهه اخیر در مدیریت شهری دفع آبهای سطحی پس از بارندگی در شهرستان زهک بود تصریح کرد: با ابتکار عمل و زحمات جهادی کارکنان سخت‌کوش شهرداری زهک با وجود تجهیزات و ماشین آلات محدود این پروژه عظیم برای دفع آب‌های سطحی اجرا شده است.
شهردار زهک از بهسازی و زیبا سازی میدان الغدیر شهر زهک خبرداد و اظهار کرد: عملیات و بهسازی این میدان شامل عملیات گسترده زیرسازی، جدول‌گذاری، محوطه سازی پیاده‌روها، اجرای کف پوش و سنگ نما، نصب برج نوری،نصب چراغ‌های تزئینی، نورپردازی و نصب چراغ های روشنایی رنگی دور میدان، و همچنین نصب المان حضرت علی( ع ) برای افزایش زیبایی بصری ورودی شهر زهک توسط مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری زهک انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha