استاندار تهران: افتتاح زیرگذر فتح - باغستان گره‌گشای معضل ترافیک منطقه شد

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با اشاره به افتتاح زیر گذر فتح (شهید متوسلیان) - باغستان گفت: این طرح یکی از گره‌های ترافیکی پایتخت به سمت شهرهای اقماری را باز کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح این طرح عمرانی اظهار کرد: اقدامی که سال‌ها انجام نشده بود و مردم را دچار مشکل کرده بود با همت شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری انجام شد.

وی افزود: پنج ماه پیش به شهردار تهران اعلام کردم این نقطه، محل تلاقی گرفتاری‌های ترافیکی شده و ایشان نیز با پیگیری و تلاش بسیار کار را جلو انداخت و اینک خدمت بزرگی به مردم منطقه شده است.

استاندار تهران ادامه داد: شهرداری تهران همزمان با بعثت پیامبر اسلام (ص) عیدی خوبی به مردم داد و کاهش مدت زمان سفر، ترافیک و کاهش مصرف سوخت از جمله ویژگی‌های مثبت این پروژه است.

فخاری تاکید کرد: کلنگ زنی روگذر مسیر برعکس چپ گرد بزرگراه فتح نیز امروز انجام شد و از شهرداری تهران بابت کار بزرگی که مسوولیت آن را بر عهده گرفته‌اند، سپاسگزاریم.

همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور استاندار تهران و مدیران شهری پایتخت زیرگذر بزرگراه شهید احمد متوسلیان - باغستان در منطقه ۲۱ تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha