کتاب گزارش عملکرد دولت در خوزستان رونمایی شد

اهواز - ایرنا - آیین رونمایی از کتاب گزارش عملکرد دولت در خوزستان در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، رشد تولید و کارآفرینی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استان برگزار شد. 

به گزارش ایرنا ، آیین رونمایی از کتاب گزارش عملکرد دولت در خوزستان عصر چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران استان در غرفه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان برگزار شد.

همچنین در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از نمایشگاه دستاوردهای دولت، حسینی محراب با تعدادی از غرفه داران دستگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی، شرکت های دانش بنیان ها و کارآفرینان استان گفت و گو و مسائل و مشکلات آن ها و همچنین ظرفیت های آن ها را برای ارایه دستاوردهای بیشتر جویا شد.

استاندار خوزستان همچنین در جمع خبرنگاران در حاشیه رونمایی از کتاب دستاوردهای دولت ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال باتوجه به نگاه ویژه دولت به استان خوزستان خبرهای خوبی برای ارایه خدمات هرچه بیشتر به مردم استان، در راه است.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه “دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، رشد تولید و کارآفرینی” به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان از ۱۶ تا ۱۸ بهمن‌ ماه در محل نمایشگاه دائمی اهواز برگزار شد که در قالب ۲۵ غرفه، دستاوردهای دستگاه های اجرایی مختلف، واحدهای تولیدی و همچنین شرکت های دانش بنیان استان ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha