استاندار خوزستان: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، آزادی و برقراری حکومت اسلامی است 

اهواز - استاندار خوزستان گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، آزادی و برقراری حکومت اسلامی و "نه" بزرگ امام (ره) به غرب و شرق بود که انقلاب اسلامی را ایجاد و ما را از یوغ زالوهای جهان رها کرد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر حسینی محراب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از چهل و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، رشد تولید و کارآفرینی در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز اظهارکرد: در دهه فجر امسال خوزستان بیشترین طرح را به نسبت سایر استان ها اجرا کرد.

وی افزود: در این ایام با کمک مردم اقدامات و دستاوردهای بزرگی در خوزستان در زمینه اشتغال، صنعت، راه ، مسکن ، انرژی و کشاورزی، علمی و بخصوص بهداشتی و درمانی انجام شده و بی شک در آینده نیز با افتتاح بیمارستان‌های مجهز در استان، روزهای خوبی در راه است.

استاندار خوزستان: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، آزادی و برقراری حکومت اسلامی است 

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین در این ایام یکصد هزار مسکن در قالب نهضت ملی آماده شده که ۹۰ هزار مسکن به زودی تحویل مردم می شود.

وی بیان کرد: در بخش کشاورزی نیز خوزستان استان پس از مدت ها به عنوان استان اول کشور معرفی شد که از دستاوردهای بزرگ دولت به شمار می روند.

حسینی محراب تصریح کرد : همچنین در زمینه زراعت چوب اقدامات بزرگی صورت گرفته و صنایع استان نیز در زمینه کاشت درخت، قرار شد ۴۰ میلیون اصله در مناطق جنوب توسط نفت و گاز اروندان کشت شود.

استاندار خوزستان گفت: در زمینه صنعت اقدامات بزرگی صورت گرفته و سرمایه گذاران داخلی و خارجی وارد استان شدند و تفاهم نامه های خوبی امضا شده است.

وی بیان کرد: در شهرستان های دزفول، شوشتر و شادمان نیز در زمینه شیلات اقدامات خوبی صورت گرفته و در زمینه ساخت بیمارستان نیز اقدامات خوبی با حمایت دولت و خیران انجام و تعداد زیادی خانه بهداشت در روستاهای استان فعال شده است.

استاندار خوزستان: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، آزادی و برقراری حکومت اسلامی است 

حسینی محراب گفت: تصفیه خانه های آب شرب در خط غدیر در شهرستان های شادمان و اندیمشک افزایش یافته و در زمینه آبرسانی به مناطق کم برخوردار نیز اقدامات بزرگی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید است توسعه این بخش‌ها و خدمات‌رسانی در سطح شهر اهواز در زمینه نهضت آسفالت، توسعه خدمات شهری و ساماندهی دستفروشان اقدامات به همین شکل پیش رود.

استاندار خوزستان گفت: امسال دولت، برای ایجاد ۶۳ هزار شغل خوزستان را موظف کرده بود که به صورت کامل در تمامی صنایع و بخش های مختلف انجام شده و آزمون های مختلفی نیز برگزار شده است و کسب و کارهای خانگی نیز به خوبی ساماندهی شد.

استاندار خوزستان: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، آزادی و برقراری حکومت اسلامی است 

وی افزود: خوزستان از نظر اجرای طرح ، در سطح کشور جزو استان های اول کشور است و هیچ استانی به اندازه خوزستان، طرح برای اجرا نداشته و یکی از نکات مهم این طرح ها، عدالتی است که در سطح استان برقرار شده است.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه “دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، رشد تولید و کارآفرینی” به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان از ۱۶ تا ۱۸ بهمن‌ ماه در محل نمایشگاه دائمی اهواز برگزار شد که در قالب ۲۵ غرفه، دستاوردهای دستگاه های اجرایی مختلف، واحدهای تولیدی و همچنین شرکت های دانش بنیان استان ارائه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha