۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85381175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقش پررنگ زنان در مبارزات منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد

زنجان - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت:نقش موثر و پررنگ زنان در مبارزات منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد که این موضوع تا امروز بر همگان آشکار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز پنجشنبه در همایش "دختران انقلاب" در استان، افزود: حفظ و صیانت از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مهمترین وظایفی است که بر دوش نسل جوان گذاشته شده و در این مسیر، بانوان نقش بسیار تاثیرگذاری دارند.

این مسوول ادامه داد: رهبری بی نظیر امام خمینی (ره)، این انقلاب را با اتحاد و همدلی مردم، بر پایه آموزه های مکتب نورانی اسلام، به پیروزی رساند و مردم در ادامه با حضور به موقع در صحنه های مختلف از آن در برابر دشمنی‌ها و دسیسه‌ها مراقبت کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: قدرت نرم ایران اسلامی، مردم هستند و تمام افتخارات و موفقیت‌ها نیز با پشتیبانی و حضور مردم در عرصه های مختلف به دست آمده، از این رو تلاش دشمنان بر ناامید کردن مردم و کمرنگ ساختن حضور مردم در صحنه هاست.

رفیعی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال، عزت و آزادی ملت را از جمله مهمترین آنها عنوان کرد و خواستار تبیین اهمیت آن برای جوانان با توجه به شرایط پیش از انقلاب و قراردادهای ننگین مانند کاپیتولاسیون و نیز استبداد و خفقان حاکم بر جامعه شد.

به گفته وی، هجمه سنگین رسانه ای دشمن در راستای دلسردی و ناامیدی مردم و بی رغبت کردن آنها نسبت به مشارکت در انتخابات است.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان تاکید کرد: مردم غیور، بصیر و موقع شناس مثل همیشه نقشه‌ شوم بدخواهان ملت بزرگ ایران را نقش بر آب خواهند کرد و در این میان بانوان نیز به نوبه خود بایستی در راستای مواجهه هوشمندانه با آن، نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه راه موثر تغییر در شرایط اقتصادی و حل مشکلات مردم، حضور فعال و اثرگذار در انتخابات است، گفت: مشارکت بالا امنیت‌ساز است و می‌تواند زمینه را برای پیشرفت بهتر کشور فراهم کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha