قهرمان لیگ برتر فوتسال بدون شکست باقی ماند + فیلم

اصفهان - ایرنا - تیم فوتسال «گیتی پسند» اصفهان عصر امروز با نتیجه سه بر صفر از سد تیم «آنا صنعت» قم عبور کرد و تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال «گیتی پسند» اصفهان، قهرمان زودهنگام لیگ برتر فوتسال عصر پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال با نتیجه چهار بر سه تیم «آنا صنعت» قم را در ورزشگاه شاهنامه اصفهان با شکست بدرقه کرد.

در این دیدار که از ساعت ۱۶ آغاز شد، مهدی کریمی ۲ گل، بهداد شیخ احمدی یک گل و بهمن جعفری نیز یک گل برای «گیتی پسند» اصفهان به ثمر رساندند و تفاضل گُل این تیم را به ۵۴ گل رساندند.

سه گل تیم «آنا صنعت» قم توسط امیرحمزه صدیق زاده (۲ گل) و مسعود عباسی وارد دروازه قهرمان لیگ برتر امسال شد و این تیم با این شکست در امتیاز ۳۴ باقی ماند و به جایگاه پنجم جدول رقابت‌ها سقوط کرد.

قهرمان لیگ برتر فوتسال بدون شکست باقی ماند + فیلم

دیدار این ۲ تیم در هفته دهم دور رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و «آنا صنعت» تنها تیمی است که موفق شده تا این جای لیگ برتر فوتسال از گیتی پسند امتیاز بگیرد.

به گزارش ایرنا، باشگاه گیتی پسند پیش از آغاز دیدار امروز مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتسال اصفهان حسین طلاکش و حمید معماریان را برگزار کرد.

بازیکنان «آنا صنعت» در ابتدای بازی تونل قهرمانی برای بازیکنان گیتی پسند تشکیل دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha