لیگ برتر فوتسال/ گیتی پسند به فاصله یک امتیازی از قهرمانی رسید

اصفهان - ایرنا - تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان شامگاه پنجشنبه شب در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران با نتیجه چهار بر ۳ از سد فولاد زرند ایرانیان گذشت و در پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها در فاصله یک امتیازی از قهرمانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر پنج شنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیروزی اصفهان به مصاف فولاد زرند ایرانیان رفت.

نیمه نخست این رقابت با نتیجه سه بر ۲ به سود تیم اصفهانی به پایان رسید و سه گل میزبان در نیمه نخست را محمد درخشانی، مهدی مهدی خانی و مسعود یوسف وارد دروازه فولاد زرند ایرانیان کردند و در نیمه دوم نیز کیانوش شیرپور گل چهارم را به میهمان زد.

۲ گل از سه گل فولاد زرند ایرانیان در نیمه نخست توسط امین نصرالله زاده ستاره این تیم وارد دروازه گیتی پسند شد و گل سوم در پایان بازی توسط هاشم شیرعلی وارد دروازه تیم اصفهانی شد.

گیتی پسند با پیروزی در رقابت امروز مقابل فولاد زرند ایرانیان و با توجه بُرد پُرگُل هفت بر یک مس سونگون در مصاف با آنا صنعت پاسارگاد قم پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها، در یک امتیازی قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران قرار گرفت.

گیتی پسند این فرصت را دارد که تنها با کسب یک امتیاز دیگر در ادامه لیگ برتر مقتدرانه‌ترین قهرمانی تاریخ فوتسال ایران را جشن بگیرد.

حتی تدارک برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه پیروزی اصفهان اندیشیده شده بود ولی با توجه به برد هفت بر یک مس سونگون در مصاف با آنا صنعت پاسارگاد قم برگزار نشد.

پیش از بازی؛ غلام کشانی، محمد فروتن، محسن به بخت و کریم قنبری پیشکسوتان فوتسال استان اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین از چند هوادار «روشن دل» باشگاه گیتی پسند تجلیل شد.

حضور ذاکر اهل بیت سید رضا نریمانی در دیدار امروز مورد توجه هواداران پرشمار گیتی پسند در سالن پیروزی اصفهان قرار گرفت.

لیگ برتر فوتسال/ گیتی پسند به فاصله یک امتیازی از قهرمانی رسید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha