۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲
کد خبر: 85025985
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پاسداشت ۲۲ بهمن بر همه اقشار جامعه واجب است

۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲
کد خبر: 85025985
پاسداشت ۲۲ بهمن بر همه اقشار جامعه واجب است

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: پاسداشت ۲۲ بهمن بر تمام اقشار جامعه واجب است و نگاه تمام آزادی‌خواهان جهان در این روز مهم به حضور مردم در راهپیمایی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید«قاسم میرصادقی» در خطبه های نماز جمعه این هفته خمین افزود: انقلاب اسلامی در هر ۲۲ بهمن زنده می‌شود، انقلابی زنده است که ضعف ها رویش ها و ریزش ها را ببیند و خود را هر روز بیشتر متجلی کند.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن امسال حساسیت ییشتری دارد و پس از مسائل ماه‌های اخیر نباید در برابر مردم آزادی خواه جهان شرمنده باشیم.

امام جمعه خمین بیان کرد: انقلاب اسلامی موهبتی بزرگ از سوی خداوند به بشر فرورفته در تاریکی است.

حجت الاسلام میرصادقی امام خمینی(ره) را ابرمردی از نسل پیامبران، موسای زمان و رهبر مستضعفان جهان دانست و گفت: امام راحل چنین انقلاب شکوهمندی را به همت مردم رقم زد و این انقلاب ابرقدرتهای جهان را به زانو درآورد و قدرت پوشالی آنها را درهم شکست.

وی اظهار داشت: خداوند به ملت ایران امید بسته است و از ما خواسته تا الگوی مردم دنیا باشیم و این مردم بصیر و انقلابی ایران هر روز بهتر و مقاومتردر مسیر انقلاب حرکت می کنند.

امام جمعه خمین تاکید کرد: انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است و ۲۲ بهمن اوج افتخار این ملت و پرشکوه ترین روز تاریخ این کشور است.

حجت الاسلام میرصادقی با بیان اینکه ملت ایران پس از انقلاب اسلامی استقلال و روح دینداری خود را به دست آورد، افزود: شعار الله اکبر امشب همزمان با سراسر کشور بر بلندای آسمان خمین طنین انداز خواهد شد.

خطیب جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود، اختلاف مردم و بی اعتمادی مردم به مسئولان را از اهداف دشمن برای شکست انقلاب اسلامی بیان کرد.

حجت الاسلام میرصادقی اظهار داشت: مهمترین تاکتیک دشمن برای رسیدن به این هدف دروغ پردازی و شایعه پردازی است.

وی ادامه داد: ملت واحد و متحد ایران برخلاف توطئه دشمنان با حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همبستگی خود را باردیگر نشان خواهند داد.

امام جمعه خمین با اشاره به عفو برخی افراد شرکت کننده در اغتشاشات اخیر گفت: این اقدام حکیمانه رهبر معظم انقلاب از فریب دوباره این افراد و سیاه نمایی برخی دشمنان علیه نظام اسلامی جلوگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام میرصادقی ادامه داد: مهمترین پیام اقدام مقام معظم رهبری جداسازی کسانی‌ که فریب خوردند و پشیمان هستند از کسانی که به فتنه گران تعلق خاطر دارند، است.

وی تاکید کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر وحدت ملت ایران را نشانه گرفتند و کسانی که سنگ زندانیان را بر سینه می زدند بیش از همه از این حرکت حکیمانه رهبر معظم انقلاب خشمگین شدند.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: ارتش جمهوری اسلامی و سپاه مقتدر و مردم انقلابی ایران خار چشم رژیم صهیونیستی هستند.

امام جمعه خمین با اشاره به رونمایی از پایگاه هوایی ارتش، افزود: پیشرفت‌های چشمگیر ارتش مایه افتخار است.

خطیب جمعه خمین خاطرنشان کرد: در زادگاه امام راحل مردم و مسئولان متحد، یکدل و هم صدا به دنبال رفع مشکلات هستند.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha