۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85381748
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حضور حداکثری و هوشمندانه، اصل اساسی و تحول آفرین انتخابات است

رشت - امام جمعه رشت گفت: نوجه به مطالبات رهبری و حضور حداکثری اصل اساسی و رکن رکین و تحول آفرین در انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) در جمع نمازگزاران با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه موجب تقویت امید مظلومان و در راس آن جبهه مقاومت می شود.

وی با تاکید بر ضرورت انتخاب افرادی انقلابی، ارزشی، ولایی و اصلح در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: هر ۲ انتخابات ۱۱ اسفندماه به ویژه خبرگان رهبری مهم است از این رو با توجه به نقشه های شوم و تلاش‌های دشمنان باید هوشمندانه در انتخابات حضور حداکثری یافت.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: مردم با بررسی سوابق و رزومه نامزدهای انتخابات؛ افرادی کارآمد، تابع ولایت فقیه و پایبند به ارزش های انقلاب اسلامی را راهی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی بعد از بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بزرگترین حادثه تاریخ بشر بود و حکومت چندین هزارساله شاهنشاهی را از بین برد، قدرت های جهانی را به خضوع درآورد و به ملت بزرگ ایران آزادی، استقلال و حکومتی مبتنی بر اسلام، قرآن کریم و اهل بیت (ع) هدیه داد.

خطیب جمعه رشت با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر همه هجمه و مشکلات اظهار کرد: این ملت آزاده با تحمل سختی ها و شدائد هیچگاه راه امام را رها نکردند.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد: این بیانیه ترسیم زیبایی از گذشته ۴۰ ساله ایران، بنایی برای حال و افقی برای آینده این کشور است که توسط رهبرمعظم انقلاب ترسیم شده و افتخاری برای ملت ایران و ملت های اهل مقاومت می باشد.

آیت الله فلاحتی به موضوع دعوت روسیه از رهبران یمن اشاره کردو ادامه کرد: هشت سال جنگ یمن دستاورد خوبی برای این کشور داشت ملت یمن در سایه رشادت و ایثار شهدای خود توانست قدرتمند شود، دعوت روسیه از رهبران این کشور شاید به منظور مهار قدرت آمریکا باشد.

وی همچنین با تبریک فرارسیدن مناسبت های سوم شعبان ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) یادآور شد: صدور حکم حضرت امام خمینی (ع) در ۲۵ بهمن سال ۶۷ مبنی بر اعدام سلمان رشدی خائن و فاسد، دنیا را متحول کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha