۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85394102
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده ولی فقیه در گیلان: انتخابات مظهر اقتدار کشور است

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: انتخابات مظهر قدرت و همانند یک مانور برای کشور است تا قدرت و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشد.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز چهارشنبه به مناسب میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، در دیدار با تعدادی از جوانان گیلان در رشت اظهار کرد: انتخابات در ایران برگرفته از اسلام و نظام دینی است و در چنین نظامی انتخاب تمام اجزا قدرت برعهده مردم است و حتی زمانی که مردم به اشتباه ولایت حضرت علی (ع) را نپذیرفته بودند،حضرت به نظر مردم احترام گذاشت.

امام جمعه رشت ادامه داد: با توجه به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم حق انتخاب دارند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و رئیس جمهور ، اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط مردم انتخاب می شوند، باید دقت کنیم تا افراد صالح در راس امور قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: ما باید افرادی را انتخاب کنیم که اعتقاد دینی، اخلاقی و وجدانی داشته و امانتدار الهی باشند که در این راستا باید حقایق گفته شود تا مردم بهترین‌ها را برگزینند.

آیت الله فلاحتی به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره و بیان کرد: حضور پرشور در انتخابات بسیار مهم است زیرا هم‌اینک تمام جوانان جبهه مقاومت چشم به ملت ایران دوخته‌اند تا با حضور در انتخابات همچنان حمایت خود را از این جوانان ثابت کنند.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ کشوری به جز ایران قادر به ایستادگی در مقابل آمریکا نبوده و نیست پایگاه عین‌الاسد آنان در عراق را پس از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی مورد هدف قرار دادیم، هم اینک نیز باید برای نشان دادن اقتدار خود در انتخابات حضور حداکثری خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) در ایران روز جوان نامگذاری شده از اینرو مناسبت در طول یک هفته، برنامه‌های مختلفی در حوزه جوانان اجرا می شود و امسال نیز از روز ۳۰ بهمن ماه تا ششم اسفندماه ، هفته جوان نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha