۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰
کد خبر: 85382361
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقام ارشد روس: غرب برای رسیدن به اهدافش مردم خود را قربانی می‌کند

تهران – ایرنا – معاون وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه آمریکا و اتحادیه اروپا درباره اوکراین حاضر نیستند به سخنان مسکو گوش دهند، گفت که غرب حاضر است برای رسیدن به اهدافش، منافع و مردم کشورهای خود را قربانی کند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از خبرگزاری تاس، میخائیل گالوزین (Mikhail Galuzin) افزود: "روسیه به شکل دائم از غرب می خواهد تا به خود آمده و سرریز تسلیحات به رژیم اوکراین را متوقف سازد، چراکه با این کار ملت های خود را به پرتگاه سوق می دهند."

معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با تاس اضافه کرد: مسکو تاکید دارد که این موضع غرب کمکی به حل و فصل بحران نمی کند، اما متاسفانه مقام‌های اروپایی و آمریکایی به حرف های مسکو گوش نمی دهند.

گالوزین تاکید کرد: سیاست و خط مشی آنها (آمریکا و اروپا) تنها بر راهبرد شکست روسیه قرار دارد و به همین خاطر، غرب حاضر است تا کورکورانه منافع و مردم کشورهای خود را در این زمینه قربانی کند.

مقام ارشد روس: غرب برای رسیدن به اهدافش مردم خود را قربانی می‌کند

به گزارش ایرنا، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مصاحبه با «تاکر کارلسون» خبرنگار آمریکایی که در مورخ ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ منتشر شد، شکست راهبردی مسکو را در جنگ اوکراین غیرممکن خواند.

پوتین در مصاحبه‌ای ۲ ساعته با این خبرنگار سابق فاکس نیوز از اقدام نظامی کشورش در اوکراین دفاع کرد و افزود: تاکنون هیاهو و غوغای زیادی درباره تحمیل شکست راهبردی بر روسیه در میدان جنگ وجود داشته است، اما به نظر من، این مساله غیرممکن است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha