۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85382450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارفرمایان برتر اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: هفت نفر از کارفرمایان برتر اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در آیینی با حضور شماری از مسئولان استانی از جمله معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدجواد بازدرهوا روز شنبه در این آیین با تبریک دهه فجر اظهار کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی در راستای توسعه تعامل اثربخش با شرکای اجتماعی و تجلیل از کارآفرینان و کارفرمایان خوش‌حساب نسبت به برگزاری جشنواره تجلیل از کارفرمایان نمونه اقدام کرده است.

وی بیان کرد: این جشنواره بیشتر به‌منظور حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان کالای ایرانی و طبق روال سال های گذشته در راستای حمایت از کارفرمایان و ترغیب و تشویق آنها به تولید و اشتغال اجرایی شده است.

بازدرهوا ادامه داد: در فرایند انتخاب کارفرمایان نمونه در ابتدا کمیته ارزیاب شعب در نقاط مختلف استان بویژه در شهرستان ها عملکرد کارفرمایان را مورد بررسی قرار دادند و افراد برتر شناسایی و به استان معرفی شدند.

وی یادآور شد: پس از ارزیابی شعب شهرستان، کمیته ارزیاب در مرکز استان تشکیل و افراد معرفی شده غربالگری نهایی و افراد برتر انتخاب شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر جزو استان های تیپ ۲ به شمار می رود امسال تعداد ۶ سهمیه به استان اختصاص داده شده است.

بازدرهوا بیان کرد: همچنین علاوه بر آن یک نفر از کارفرمایان برتر سطح اول را به عنوان کارفرمای برتر ملی انتخاب و جهت جشنواره ملی معرفی شده است.

وی یادآور شد: کارفرمایان برتر استان¬ در چهار سطح کارگاه‌های با بیش از ۱۰۰ نفر بیمه شده، دارای ۵۰ تا۱۰۰ نفر بیمه شده، ۶ تا ۴۹ نفر بیمه شده، دارای ۱ تا ۵ نفر بیمه شده ارزیابی شدند و در مجموع ۱۴ شرکت از شعب مختلف استان در سطح اول ،۹ شرکت در سطح ۲ ، ۱۵ شرکت در سطح سه و ۱۳ شرکت در سطح چهار مور ارزیابی اعضای کمیته قرار گرفتند.

بازدرهوا یادآور ش: شاخص های بیمه‌ای مهم‌ترین معیار انتخاب کارفرمایان برتر است و ارائه به موقع لیست حق بیمه کارکنان، واقعی سازی دستمزدها، عدم بدهی معوق حقوق و یا معوقات بیمه‌ای، نداشتن پرونده کارگری _کارفرمایی، رعایت ایمنی و کاهش خطرات ناشی از بی احتیاطی در کار و همچنین استفاده پررنگ از سامانه غیرحضوری در انجام امورات در انتخاب افراد و کارفرمای برتر تأثیر مستقیم دارد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: ارتقای سطح کیفی فعالیت‌ها، افزایش تعاملات دو طرفه، افزایش رضایتمندی عمومی و همچنین الگوسازی و معرفی الگوهای برتر تنها بخشی از اهداف این جشنواره است که در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید برگزار می‌شود.

بازدرهوا افزود: امید است در آینده نزدیک با اجرایی شدن برنامه‌ها و سیاستگذاری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه کارفرمایان، کارآفرینان و تولیدکنندگان، علاوه بر فراگیر شدن تعاملات و تقویت اصل سه‌جانبه‌گرایی شاهد رفع چالش‌ها، مسائل و مشکلات بیمه‌ای ه کارفرمایان در سطح کشور باشیم.

در این جشنواره محمد رضا حیدرزاده از شرکت پتروشیمی آریا ساسول در سطح یک و ملی، سید ابراهیم علوی از شرکت اهتمام جم در سطح یک ، مهدی رحمانی از شرکت ساروج در سطح یک و دین محمد ایمانی از شرکت مایع سازی گاز طبیعی در سطح ۲ مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین فضل الله جهانگیری از شرکت سنگ مصنوعی اورانوس در سطح ۲، محمد صالح امامی از شرکت آسیای آرام در سطح سه و اکرم خلیفه از مرکز مشاوره توانبخشی ایمان در سطح چهار به عنوان کارفرمای برتر اداره کل تامین اجتماعی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha